beantwoord

Afwijzing Verzoek om restitutie

• 29 mei 2017
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 2
Afgelopen woensdag had ik een vertraging van een half uur vanwege een defecte trein, tussen Utrecht en Amersfoort. Ik was daardoor om 19.15 uur in Deventer, en niet om 18.42 uur. Ik heb onmiddelijk die avond verzoek om Restitutie ingediend, onder nummer 600039666. Vanochtend ontving ik al een reactie. Daarover was ik al verbaasd, maar bovendien ging het om een afwijzing. Dat snap ik helemaal niet. Kan iemand dit uitzoeken voor me?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 29 mei 2017, 12:58

Via het forum behandelen wij verzoeken als deze niet. Ik snap dat het vervelend is als een verzoek wordt afgewezen terwijl je er zeker weet dat je wel vertraging had ondervonden. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice om uit te zoeken waarom deze is afgewezen. Misschien is het mogelijk om de claim te herzien.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten waarom de claim is afgewezen?
Bekijk origineel

3 reacties

Via het forum behandelen wij verzoeken als deze niet. Ik snap dat het vervelend is als een verzoek wordt afgewezen terwijl je er zeker weet dat je wel vertraging had ondervonden. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice om uit te zoeken waarom deze is afgewezen. Misschien is het mogelijk om de claim te herzien.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten waarom de claim is afgewezen?
Reputatie 2
Allereerst bedankt voor je reactie.

In het afwijzingsbericht lees ik het volgende:

Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op www.ns.nl of stel uw vraag op het NS Serviceforum (www.ns.nl/forum). U kunt ook contact opnemen met NS Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55 of via Twitter @NS_online. We staan dag en nacht voor u klaar.

Ik stel een vraag via dit Forum en ik doe daarmee precies wat hierboven voorgesteld wordt in het afwijzingsbericht. Maar dat was dus niet goed. Misschien is het een idee om bovenstaande tekst te verduidelijken.

Bovendien merk ik dat ik geen feed meer ontvang als er een reactie is op mijn topic. Is er iets gewijzigd in de settings van dit Serviceforum?

Op Mijn NS lees ik dat er woensdag jl. de vertraging 0 minuten was. terwijl er op dat moment sprake was van een defecte trein tussen Utrecht en Amersfoort. Daarom moest ik omreizen en had ik vertraging.Dat was dus een spooktrein.

Ik ga kijken of ik iemand kan overtuigen. Ik zal de uitkomst hier melden.
Klopt, klanten worden nog steeds naar dit forum verwezen, er is al meerdere keren wat over gezegd maar blijkbaar kan NS dat niet aanpassen.

Reageer