Automatsich antwoord geld terug bij vertraging

• 21 juni 2017
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Vandaag heb ik een (onterechte) afwijzing ontvangen op een claim ivm vertraging. Maar ik heb een verzoek mbt de procedure;

In de automatisch gegenereerde mail staat dat je bij vragen contact op kunt nemen met de klantenservice:

[quote]
Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op www.ns.nl of stel uw vraag op het NS Serviceforum (www.ns.nl/forum). U kunt ook contact opnemen met NS Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55 of via Twitter @NS_online. We staan dag en nacht voor u klaar.
[quote]

Maar de klantenservice wilde of kon mij niet helpen en verzocht mij weer om per mail te reageren. Als dat de procedure is, kunnen jullie dan de inhoud van de mail daar op aanpassen? Maw: toevoegen dat je bezwaar kunt maken door een reply te sturen? Dat scheelt klanten en jullie weer een belletje.

Mvrgr,

Vincent

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum, Vincent :)

Dat is een goede suggestie inderdaad. Ik geef 'm gelijk door! Dit proces is nog maar net ingevoerd. We kunnen je op elk kanaal (behalve op dit forum, als het een "standaard case" betreft) helpen om je claim te laten herzien. Echter wordt het sneller afgehandeld door de betreffende afdeling wanneer je een reply geeft op de mail. Bedankt voor het meedenken!

Reageer