beantwoord

Beantwoorden verzoek Geld terug bij vertraging

• 13 maart 2017
  • 4 reacties
  • 121 Bekeken

Naar aanleiding van een reis van 11 februari jl. die verkeerd liep (trein kon niet verder), hebben wij kort daarna geld teruggevraagd.
Wij kregen een mailbericht dat er bij de beantwoording daarvan vertraging is.

Heeft u enig idee hoe lang het nog kan duren?
icon

Beste antwoord door Slidestops 13 maart 2017, 15:04

Dat duurt op dit moment enkele weken, er is een flinke achterstand, dus dat gaat nog even duren helaas
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Dat duurt op dit moment enkele weken, er is een flinke achterstand, dus dat gaat nog even duren helaas
Hallo NS-f0rum en welkom op het forum!

Wat balen dat je reis op 11 februari 2017 niet naar wens was en dat het antwoord op je mail nog niet is gekomen. Zoals @Slidestops aangeeft, is er een achterstand op onze claimafdeling. Daarom kan het antwoord een tijd op zich laten wachten. Je krijgt sowieso een antwoord van ons na behandeling van je claim. Excuses voor het ongemak.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum "Geld terug bij vertraging". Daar komt je topic beter tot zijn recht.
Reputatie 4
Ik heb net gehoord dat mijn claim van 2 februari nog enkele maanden gaat duren ivm achterstand......
We werken er momenteel hard aan om alle claims af te handelen. Ik hoop dat het spoedig afgerond kan worden Sim70.

Reageer