beantwoord

beslissing over claim ic direct toeslag duurt wel erg lang.

• 25 maart 2016
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 4
Ik heb op 19 februari 2016 een intercity direct toeslag geclaimd als vertraging en er is nog steeds geen beslissing genomen over deze claim, terwijl ik over de normale reis al binnen een paar dagen bericht kreeg dat deze is toegewezen. Nu weet ik dat ik bij geld terug bij vertraging er 6 weken over heen kan gaan, maar het ging hier om een digitale intercity direct toeslag.
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 maart 2016, 12:06

In een eerder topic, waar iemand al zeven weken op een reactie wachtte, bleek dat claims voor Intercity Direct altijd handmatig beoordeeld worden. Ik vrees daarom dat u toch nog wat geduld zult moeten betrachten.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
In een eerder topic, waar iemand al zeven weken op een reactie wachtte, bleek dat claims voor Intercity Direct altijd handmatig beoordeeld worden. Ik vrees daarom dat u toch nog wat geduld zult moeten betrachten.
Reputatie 4
Bedank Tochjo voor de informatie. Ik vind dit dat NS dit binnen 4 weken moet kunnen oplossen.
Hoi Johnny. Claims voor ICD worden inderdaad handmatig door onze afdeling Claims beoordeeld. Op dit moment krijgen we erg veel claims binnen, en we zijn druk bezig om de achterstand in te halen. Claims via Mijn NS worden op tijd behandeld, maar formulieren lopen helaas achter. Ik wil je daarom vragen toch nog even wat geduld te hebben. Excuses voor het ongemak.

Reageer