betaalt voor iets dat niet naar voorwaarden geleverd is

• 10 augustus 2016
  • 66 reacties
  • 2106 Bekeken

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

66 reacties

-veel typefoutjes sorry.
Die toetsenbord van de xperia performance heb ik nog niet onder controle
En kan mijn bericht niet wijzigen, althans op de mobiele versie en deskop versie
Reputatie 2
Erhan, over Wilders zijn we het volkomen met elkaar eens! Maar waar ik op reageerde was simpelweg deze opmerking: 'Wat voor mij niet te bevatten is, is dat het NS niet een forum creëert, met meer moderators zodat een klacht sneller afgehandelt word.'.
Je vraagt hier van de NS een uitbreiding van het forum en meer moderators en ik reageerde daar op met de tegenwerping dat hiermee jouw probleem niet opgelost wordt, gewoonweg omdat de oplossing in handen van andere afdelingen en mensen ligt. (Overigens is dat in soortgelijke bewoordingen ook door Sivan gesteld, zie post 44).
Als jij vindt dat ik je hiermee als slecht bestempel dan kan ik daar weinig mee. Ik heb een heel andere definitie van slecht...
Een forum kan op alle fronten altijd beter worden gemaakt. Het ligt er maar net aan in welk opzicht het forum gemaakt word. Ik ben bij tweakers jarenlang forum administrator geweest. Ik was verantwoordelijk voor de indeling van het PHP AJAX en MySQL script.

Op het moment van maken bespreek je met een team de indeling, daarna als het hele team akkoord is, word het gemaakt. Zo ook bij de NS, de hoofd van het forum zou bv enkele tientallen mods aan kunnen nemen die een eindbeslissing mogen maken. Die de rechten beschikt om het geld direct terug te boeken. Als deze onderlingen akkoord er zou zijn, zou je een forum zo kunnen indelen dat je in een subgroep 1 topic heb, waar mensen de verzoeken kunnen plaatsen.. Waardoor je ook lekker makkelijk alles op 1 plek hebt, is ook overzichtelijk bij te houden.
Bovenstaande heb ik niet lang over na moeten denken, ik heb dit achter mekaar getypt. Dit is 1 voorbeeld, zo zijn er vele. Als je iets wil veranderen kan het altijd, in alle opzichten. Je heb ook dat mensen het niet willen, dan hebben we het over iets heel anders. Als ik zoiets kan bedenken, dan zou de technische afdeling van de NS het toch al helemaal moeten kunnen? Maar hun vinden het goed zo, tjah, kijk ik bedoel het is van hun, hun zijn verantwoordelijk voor hun producten en diensten. Ik ben de laatste wel die zal zeggen tegen ze doe het zo en zus.ik geef alleen een beeld hoe het makkelijker kan. Hoe makkelijker alles gaat, hoe meer mensen dit uiteindelijk trekt.
Hoi Erhan. Bedankt voor je suggesties.

Ook wij hebben een community manager en moderators die dusdanig opgeleid en uitgerust zijn dat ze vrijwel alles binnen Klantenservice kunnen uitvoeren. Want dat is dit forum, een extra kanaal voor onze klanten en daarmee onderdeel van Klantenservice.

De afdeling Internationaal werkt op dit moment nog met andere systemen. Soms is het zo dat wij afhankelijk zijn van een andere afdeling om een probleem op te lossen voor iemand. Vaak gaat dit vrij snel, soms duurt helaas wat langer. Als dat laatste zo is, sturen we altijd een evaluatie naar die afdeling om te zorgen dat een volgend verzoek sneller wordt opgepakt.

Echt complexe en persoonlijke zaken kun je direct met de afdeling zelf oppakken. Kom je er niet uit, dan kun je een bezwaar indienen of een ander kanaal proberen. Je moet dan wel rekening houden met het feit dat het dan iets langer kan duren.
Hallo,
Kan het topic verwijderd worden?
Ik ga het via een andere weg doen, en hou er niet echt van om sporen achter te laten op een plek waar ik niet meer ga komen.
Toch bedank ik iedereen die zich ingezet heeft om mij te helpen.
Zou me profiel ook verwijderd kunnen worden incl. al me gebruiksgegevens?
Bvd,
Ik heb inmiddels van onze collega's van NS International begrepen dat ze contact met je hebben opgenomen voor het afhandelen van je verzoek. We verwijderen verder liever geen accounts en topics/comments, omdat we de content op dit forum graag behouden. Wel kunnen wij je account op inactief zetten. Je krijgt dan geen berichten meer, er kunnen geen berichten naar je worden verstuurd, je avatar wordt verwijderd en je profiel wordt leeggemaakt. Aan je username wordt dan de toevoeging 'user inactief' gekoppeld. Wil je dat ik dat voor je regel?
Het is echt een zooitje op de klantenservice afdeling.
Eerst word je via mail gevraagt DOOR nsc.eva@ns.nl om de trein ticket te sturen, dit heb ik aangetekent gedaan, de volgende dag heb ik gezien dat het aangekomen is, en dan krijg ik een brief terug met dat zij vroeg om 2trein kaartjes, terwijl ik op 5 sebtember haar e-mail beantwoorde met dat me moeder die 2e had weggegooit, ik bedoel lezen ze hun postvak nooit ofso?
Zou het niet zo slim zijn om eerst te kijken of dezelfde persoon wat ge-maild heeft voordat je een brief verstuurt?
Ik zei tegen me vader ik kan 'm beter aangetekent versturen, kost €8,15 zodat ze niet kunnen zeggen dat de ticket niet aangekomen is.
Nu hebben ze weer een andere smoes die ze gebruiken om zogenaamd mijn verzoek niet in benahdeling te nemen.
Ik vind dit een beetje respectloos allemaal, gezien de omstandigheden die me ouders hebben moeten doorstaan, heb ik toch het idee dat er wel corrupte en gevoelloze medewerkers werken bij de NS klantenservice.
Ik heb de situatie netjes voorgelegt bij haar, wat me ouders hebben moeten doorstaan, daar hoor ik ook niets meer over bij de afhandeling afdeling.
Ik vind het echt vage gedoe allemaal
Ik heb van mijn collega begrepen dat het om twee tickets ging die bij de balie zijn aangeschaft. Indien je een verzoek tot restitutie doet, dan willen we graag beide tickets per post ontvangen. I.v.m. de fraudegevoeligheid kunnen we je verzoek anders inderdaad niet in behandeling nemen.

Wil je verder nog dat ik je account op inactief zet?
Ik heb van mijn collega begrepen dat het om twee tickets ging die bij de balie zijn aangeschaft. Indien je een verzoek tot restitutie doet, dan willen we graag beide tickets per post ontvangen. I.v.m. de fraudegevoeligheid kunnen we je verzoek anders inderdaad niet in behandeling nemen.

Het is logisch dat de NS dit initieel vraagt, maar het is natuurlijk niet te eisen dat een klant na een rit zijn/haar vervoersbewijs nog bewaard. Zeker als er 1 ticket nog aanwezig is en er een bewijs van betaling is dat er twee betaald zijn, waarbij het gaat om internationale tickets die geldt voor specifieke trein/stoel, lijkt het mij dat de NS voldoende zou moeten kunnen vaststellen of het om een valide verzoek gaat.
Bericht verwijderd door Sivan NS
@Marv87
Het is behoorlijk veel geld, ze proberen dit in hun eigen zakken te stoppen met een smoes.eerst zegge ze aangetekend opsturen, dan doe ik dat met 1 en dan komen ze weer met andere smoesjed. Ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoort. Maar ik ga net zolang door totdat ik van die dieven me geld terug heb. Almoet ik 2duizend euro in een advocaat leggen, boeit mij niet. Ikben echt kwaad nu.
Goedemorgen Erhan. Vervelend dat je zo boos bent en dat de situatie niet naar wens is afgehandeld. Ik heb helaas een aantal berichten van je moeten verwijderen, omdat ze scheldwoorden bevatten en erger nog, nogal kwetsend richting Inge zijn. Zoiets accepteer ik niet op het forum. Voor nu sluit ik dit topic (je vroeg eerder om het te verwijderen). Als ik of Inge nog iets voor je kan betekenen, schroom dan niet om ons een privébericht te sturen. Dit mag ook via forum@ns.nl.