beantwoord

Bevestiging geld terug bij vertraging

• 13 december 2017
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

• Reisadviseur*
  • 19 reacties
Daarnet heb ik een aantal claims ingediend bij "geld terug bij vertraging", via Mijn NS. Ik krijg een scherm met de bevestiging dat alles goed ontvangen is, maar geen mail (ook niet in spam, het gemelde mailadres klopt wel), en ik zie ze ook niet terug bij "Mijn claims".
Duurt het altijd even voordat claims verschijnen, of is er ergens iets misgegaan? En wat kan ik daar dan aan doen?
Als jullie wat meer informatie nodig hebben kunnen jullie me bereiken via het mailadres dat ik bij inschrijving bij het forum heb gebruikt.
icon

Beste antwoord door Emil 13 december 2017, 20:27

Update: Er zat inderdaad gewoon wat vertraging in (misschien wel toepasseljk ;-)) Ik kreeg net wel de bevestiging per mail, en ik zie het nu ook terug in Mijn NS.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Emil, je zou hier wel een bericht over moeten ontvangen. Het kan inderdaad even duren voordat je claims terug te vinden zijn in je account. Ik raad je aan om het even af te wachten. Als je wilt kun je aan de hand van de claimnummers het even laten checken bij onze klantenservice.
Update: Er zat inderdaad gewoon wat vertraging in (misschien wel toepasseljk ;-)) Ik kreeg net wel de bevestiging per mail, en ik zie het nu ook terug in Mijn NS.
We moeten wel consequent blijven, hè 😉 Fijn dat het allemaal aangekomen en terug te lezen is 🙂

Reageer