beantwoord

Bezwaar afwijzing claim

  • 24 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Bij een rit vanaf Schiphol naar Amersfoort reden er geen treinen naar Amersfoort. We moesten dus via Utrecht reizen met vertraging. Vervolgens strandden we in Den Dolder, en kon er over gestapt worden in bussen naar Amersfoort. Dat laatste heb ik niet meer kunnen opbrengen en heb daarom familie gevraagd ons op te halen Den Dolder.
Al met al natuurlijk een gigantische vetraging. En toch presteert NS het om de claim af te wijzen.
Ik zou graag uitleg krijgen hoe dat kan.

Claimnummer 15981166
Claimdatum 03-10-2015
Status Afgewezen
Kaartnummer
Product Reizen op Saldo
Soort reis Heenreis
Heenreis


Reisdatum 27-09-2015
Vertrektijd volgens dienstregeling 17:37
Vertraging 60 minuten

Vertrekstation Schiphol
Aankomststation Dolder (Den)
Bankrekeningnummer / IBAN
Naam rekeninghouder J.
Woonplaats rekeninghouder AMERSFOORT
icon

Beste antwoord door Tochjo 24 oktober 2015, 15:36

De claim is automatisch afgewezen, omdat u een claim hebt ingediend voor het traject Schiphol-Den Dolder. Op dat traject zult u geen grote vertraging hebben ondervonden, vandaar dat de claim is afgewezen. De computer die de claims automatisch beoordeelt, kan immers niet weten dat u naar Amersfoort wilde reizen.

U moet contact opnemen met de klantenservice en uw claim toelichten. De medewerker kan dan een toelichting bij de claim zetten en hem daarna opnieuw laten beoordelen. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
De claim is automatisch afgewezen, omdat u een claim hebt ingediend voor het traject Schiphol-Den Dolder. Op dat traject zult u geen grote vertraging hebben ondervonden, vandaar dat de claim is afgewezen. De computer die de claims automatisch beoordeelt, kan immers niet weten dat u naar Amersfoort wilde reizen.

U moet contact opnemen met de klantenservice en uw claim toelichten. De medewerker kan dan een toelichting bij de claim zetten en hem daarna opnieuw laten beoordelen. Contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer