beantwoord

Bezwaar claim

• 20 juni 2016
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

Hoe kan ik een bezwaar indienen van een afgewezen claim.

Op de 28ste Mei was er iemand bij Weesp voor de trein gesprongen (toevallig een moeder van een schoolgenoot van mijn Dochters)

Ik rees toen van station Amsterdam Lelylaan naar station Diemen centrum.

Omdat er niks meer reed en we van perron naar perron gestuurd werden, is ook mijn laatste tram vertrokken.

Ik heb daarom noodgedwongen de GVB nachtbus 357 moeten pakken en heb uiteindelijk 1,5 vertraging opgelopen en 4,50 voor de nachtbus heb betaald.

De NS wijst nu onterecht mijn claim af omdat ik bij CS heb uitgechecked, omdat ik niet anders kon (er zou volgens de medewerkers ook geen trein meer richting diemen gaan in de nacht van de 28ste op de 29ste)

Wat nu?

Als bijlage de afwijzing en de rijsinfo van die dag volgens de planner van vandaag (waar de uitval niet meer vermeld staat)
icon

Beste antwoord door Sivan NS 20 juni 2016, 13:57

Hoi Musiqman, en welkom. Wat een nare situatie moet dat zijn geweest. Hopelijk gaat alles goed met jou en je dochters.

Als je het niet eens bent met de afhandeling van je claim, kun je jouw bezwaar het beste indienen per telefoon (030-7515155), brief of contactformulier (http://www.ns.nl/klantenservice/contact). Dan kijkt een medewerker naar je claim. Zorg dus dat je zoveel mogelijk informatie geeft.

Succes!
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Musiqman, en welkom. Wat een nare situatie moet dat zijn geweest. Hopelijk gaat alles goed met jou en je dochters.

Als je het niet eens bent met de afhandeling van je claim, kun je jouw bezwaar het beste indienen per telefoon (030-7515155), brief of contactformulier (http://www.ns.nl/klantenservice/contact). Dan kijkt een medewerker naar je claim. Zorg dus dat je zoveel mogelijk informatie geeft.

Succes!
Ik heb al op de afwijzing gereageerd en een folow up via Twitter (die melde dat ik een restitutie kon aanvragen) beide zonder soelaas.
Hoe heb je een bezwaar ingediend en wanneer? Ik verwacht dat dit vanzelf wordt opgepakt. Zo niet, bel dan gerust even, of stuur een brief of e-mail.
Via mail en twitter. En dat is al een paar dagen geleden. Lijkt me toch geen onderdeel van de deze service dat ik moet blijven contacten om de rechtmatige vergoeding te krijgen?
Via de mail kan je rustig 10 werkdagen wachten of langer (al staat er 5 werkdagen)

Waarom je geen antwoord krijgt va Twitter is mij ook een raadsel....
Het contactformulier kan wat langer duren. Twitter zou wel opgepakt moeten zijn. Aangezien je al een e-mail hebt gestuurd, raad ik je aan dit af te wachten. Het kan even duren vanwege een achterstand bij onze claims-afdeling. Excuses voor de vertraging en bedankt voor je geduld.

Reageer