beantwoord

Bezwaar maken claim

  • 25 juni 2017
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb op 20 juni gereisd met 38 minuten vertraging over mijn gehele reis aangezien ik nog verder moest met jullie conculega. Nu wijzen jullie mijn claim af. Hoe kan ik hier tegen in bezeaar?
icon

Beste antwoord door Iris NS 25 juni 2017, 12:26

Welkom op het NS Serviceforum, Kizi :)

Vervelend dat je 38 minuten vertraging gehad hebt. Voor je claim wordt alleen het NS-traject bekeken. Mocht het dus zo zijn dat de NS-trein (minder dan 30 minuten) vertraagd was waardoor je de overstap naar een andere vervoerder niet hebt kunnen halen, dan kun je je geld helaas niet terugvragen. Wanneer je op je NS-traject minstens 30 minuten vertraging hebt opgelopen, dan is het wijs om een herziening van je claim aan te vragen. Je kunt dit het makkelijkst doen door een reply te sturen op de mail die je van ons gekregen hebt. Vermeld dat de reden van de aanvraag van de herziening, zoveel mogelijk details over de reis en je telefoonnummer (voor evt. contact).
Hier vind je meer informatie over Geld Terug Bij Vertraging.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum, Kizi :)

Vervelend dat je 38 minuten vertraging gehad hebt. Voor je claim wordt alleen het NS-traject bekeken. Mocht het dus zo zijn dat de NS-trein (minder dan 30 minuten) vertraagd was waardoor je de overstap naar een andere vervoerder niet hebt kunnen halen, dan kun je je geld helaas niet terugvragen. Wanneer je op je NS-traject minstens 30 minuten vertraging hebt opgelopen, dan is het wijs om een herziening van je claim aan te vragen. Je kunt dit het makkelijkst doen door een reply te sturen op de mail die je van ons gekregen hebt. Vermeld dat de reden van de aanvraag van de herziening, zoveel mogelijk details over de reis en je telefoonnummer (voor evt. contact).
Hier vind je meer informatie over Geld Terug Bij Vertraging.

Reageer