beantwoord

Bezwaar maken tegen boete lukt niet

• 7 januari 2019
  • 2 reacties
  • 310 Bekeken

Ik heb de afgelopen weken al een aantal keer geprobeerd bezwaar te maken tegen een uitstel van betaling. Ik krijg echter telkens geen bevestigingsmail of een reactie.
Ook niet als ik verschillende e-mailadressen of spam probeer.
Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Robert B 7 januari 2019, 23:29

Welkom bij de NS Community!

Ik zou het via de klantenservice proberen. Via e-mail vaak standaard reacties en geen oplossing.

Later op de avond is het vaak rustig 030 751 515 en helpen ze je meteen. Hou je 'boetekenmerk' (een L×××××× nummer) bij de hand.

Normaal ook gewoon even wachten totdat de acceptgiro op de mat of in je brievenbus valt... maar die heb je dus al lang.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Ik zou het via de klantenservice proberen. Via e-mail vaak standaard reacties en geen oplossing.

Later op de avond is het vaak rustig 030 751 515 en helpen ze je meteen. Hou je 'boetekenmerk' (een L×××××× nummer) bij de hand.

Normaal ook gewoon even wachten totdat de acceptgiro op de mat of in je brievenbus valt... maar die heb je dus al lang.
Hoi Wieske123. Welkom bij de Community.

Ik vraag me af via welke weg je het hebt geprobeerd. Via dit formulier?

Je kan inderdaad, mocht je er met het online formulier niet uitkomen, het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of Chat.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer