beantwoord

Bezwaar tegen afgewezen claim

• 27 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

• Sprinter
  • 4 reacties
Laatst heb ik een claim ingediend vanwege een vertraging, deze is onterecht afgewezen. Het claimnummer is: 40996751. Zoveel moeite voor die paar euro, toch een principekwestie.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 27 oktober 2015, 10:26

De reden dat ik de vraag stelde, is omdat ik wel precies moet weten hoe jij hebt gereisd, wil ik je claim opnieuw kunnen beoordelen. In jouw eerste bericht geef je geen informatie, vandaar.

Je claimt voor de reis van 19.09. Als ik kijk naar hoe die reis is verlopen, zie ik dat die inderdaad niet heeft gereden. Er wordt een vervangende reis gevonden, waarmee je 35 minuten vertraging zou hebben. Ik vermoed dat het systeem dit niet heeft gevonden i.c.m. jouw claim, omdat jouw reistijd en incheckmoment niet overeenkomen. Ik heb dit nu alsnog aangepast, waardoor de claim is goedgekeurd.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Geb, en welkom op het forum. Ik heb je claim even bekeken.

Je vult in je claim een reistijd van 19.09 in. Dit is echter niet mogelijk, want je bent om 19.13 ingecheckt op Amsterdam Zuid. Je zou dus nooit om 19.09 de trein vanaf dit station kunnen hebben. Hoe heb je precies gereisd?
Hoi Sivan,

Als je iets verder zou kijken zie je dat ik hiervoor ook al heb ingecheckt om 19:07, ik zou deze trein van 19:09 dus gehaald hebben. Omdat jullie de stations op Amsterdam Zuid hebben afgesloten met incheckhekjes heb ik uit moeten checken om even naar kiosk te gaan om de vertraging te overbruggen. Hierna heb ik inderdaad weer om 19:13 ingecheckt om op het perron te komen. Ik zou dus wel ooit om 19:09 de trein vanaf dit station kunnen hebben.

Ik heb ondertussen al met een collega van je gechat, hoop dat t zo opgelost is
De reden dat ik de vraag stelde, is omdat ik wel precies moet weten hoe jij hebt gereisd, wil ik je claim opnieuw kunnen beoordelen. In jouw eerste bericht geef je geen informatie, vandaar.

Je claimt voor de reis van 19.09. Als ik kijk naar hoe die reis is verlopen, zie ik dat die inderdaad niet heeft gereden. Er wordt een vervangende reis gevonden, waarmee je 35 minuten vertraging zou hebben. Ik vermoed dat het systeem dit niet heeft gevonden i.c.m. jouw claim, omdat jouw reistijd en incheckmoment niet overeenkomen. Ik heb dit nu alsnog aangepast, waardoor de claim is goedgekeurd.

Reageer