Mijn vrouw gaat elke dag van Maarssen naar Bijlmer en 's einde middag om 17.15 weer richting Maarssen. Zij is dan om 17.33 op Maarssen en rond 17.50 thuis in Vleuten
Zij checkt op 13 oktober in om 17.10, maar de één na de andere sprinter richting Maarssen valt uit, dus pakt zij uiteindelijk trein naar Utrecht Centraal. Echter, van daaruit rijden er ook geen sprinters naar Maarssen. Kortom, zij komt dus niet op haar bestemming. Uiteindelijk pakt zij de bus richting Maarssen en ze is om 20.15 thuis.
Zij heeft een trajectkaart tussen Maarssen en Bijlmer, maar er wordt nu 2,20 euro gerekend voor de noodzakelijke reis richting Utrecht om vervolgens als nog niet thuis te komen en daarna ook nog eens een buskaartje van Utrecht Centraal te moeten betalen.
Ik had verwacht dat NS de reis van Bijlmer naar Maarssen en de extra 2,20 zou vergoeden. Echter, de claim is afgewezen zonder een duidelijke toelichting.
Ik hoor graag van u.
Dank!
Beste antwoord door Sivan NS
Hoi Tom, en welkom op het forum. Ik heb je claim bekeken.
De claim is ingediend voor Amsterdam Bijlmer Arena - Utrecht Centraal. Volgens de reisplanner zou jouw vrouw om 17.32 moeten zijn aangekomen. Uit jouw verhaal begrijp ik dat ze naar Maarssen moest. Wanneer je een claim via Mijn NS indient, kunnen wij niet weten dat ze verder dan Utrecht CS moet. Daarom kun je dergelijke claims beter via een formulier met begeleidend schrijven indienen.
Als ik kijk naar onze gegevens, dan heeft de trein van 17.15 naar Maarssen gewoon gereden, maar had deze wel een vertraging van zes minuten.
Op basis van de informatie die je nu geeft, heb ik de claim alsnog goedgekeurd. Hoewel ik hoop dat dit niet meer voorkomt, wil ik je vragen een volgende keer te claimen via een formulier.
Bekijk origineel
De claim is ingediend voor Amsterdam Bijlmer Arena - Utrecht Centraal. Volgens de reisplanner zou jouw vrouw om 17.32 moeten zijn aangekomen. Uit jouw verhaal begrijp ik dat ze naar Maarssen moest. Wanneer je een claim via Mijn NS indient, kunnen wij niet weten dat ze verder dan Utrecht CS moet. Daarom kun je dergelijke claims beter via een formulier met begeleidend schrijven indienen.
Als ik kijk naar onze gegevens, dan heeft de trein van 17.15 naar Maarssen gewoon gereden, maar had deze wel een vertraging van zes minuten.
Op basis van de informatie die je nu geeft, heb ik de claim alsnog goedgekeurd. Hoewel ik hoop dat dit niet meer voorkomt, wil ik je vragen een volgende keer te claimen via een formulier.