Ik ben vergeten uit te checken en met de retributie terug te vrgagen aangeklikt ‘spits’ maar ik reisde in de daluren. Ik heb een dal abonnement dus dat is veel goedkoper. Hoe kan ik de NS contacteren om het recht te zetten?
Bladzijde 1 / 1
Hi MPJ.G en welkom bij de NS Community!
Heb je de claim bij NS zelf ingediend? Ik raad je in ieder geval om contact op te nemen met NS Klantenservice. Dat kan telefonisch, per chat, via X of op Facebook. We kunnen het dan nog voor je aanpassen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.