beantwoord

Chronische vertraging

• 7 maart 2017
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste NS,

Ik reis iedere dag op het traject Eindhoven Strijp S - Deurne. Sinds een tijd rijden daar de nieuwe sprinters van de NS. Allemaal top, mooie treinen, maar het levert tot nu toe wel 'chronische' vertraging door defecten op waardoor ik haast iedere dag te laat op mijn werk ben. Eerder vertrekken betekent dat ik 25 minuten te vroeg op mijn werk ben, terwijl ik volgens de normale dienstregeling netjes op tijd zou moeten zijn. Ik heb opgeteld de afgelopen maand op dit traject 174 minuten vertraging gehad (Lees: 1 maand reizen, 2x per dag, totale rit duurt +/- 30 minuten). Is er iets wat de NS hieraan doet? Fijn dat ik gecompenseerd wordt bij een vertraging > 30 minuten, maar iedere dag > 10 minuten vertraging lijkt me geen goede standaard en het abonnement dat ik heb is duur genoeg.

Groeten Rik
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 7 maart 2017, 20:14

Welkom op het NS Serviceforum Rik en terecht dat je dit aankaart. De nieuwe sprinters zijn prachtig om te zien, maar op enkele trajecten treedt nog te vaak vertraging op. Wij zijn ons daarvan bewust. We hadden in januari meer storingen dan normaal, maar dat was in februari alweer flink minder.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Rik en terecht dat je dit aankaart. De nieuwe sprinters zijn prachtig om te zien, maar op enkele trajecten treedt nog te vaak vertraging op. Wij zijn ons daarvan bewust. We hadden in januari meer storingen dan normaal, maar dat was in februari alweer flink minder.

Reageer