-
-
Reisadviseur*
-
15 reacties
Op 3 januari heb ik vertraging gehad tijdens de reis Kruiningen-Breda, omdat de overstap in Roosendaal niet werd gehaald. Normaal gesproken kon ik die digitaal claimen. Alleen: de dienstregeling vermeldde nu dat de reis 1:21 uur duurde, omdat de overstap in Roosendaal van 8:24 niet werd meegeteld in de reisplanner. Waarschijnlijk omdat die in het verleden zo vaak niet werd gehaald. Maar hij is er wel! (Hij staat nu ook weer normaal in de reisplanner). Omdat ik in Kruiningen heb ingecheckt, kan ik ook niet claimen van bijvoorbeeld Roosendaal naar Breda. Althans niet digitaal. In eerdere topics is het vermoeden dat je hierdoor dan niet kunt claimen ook al uitgesproken. Wat nu te doen?
De reisplanner toont nu de reis weer als een reis van 51 minuten, omdat de overstap nu kennelijk wel weer als geldige overstap
icon
Beste antwoord door Erryt NS 8 januari 2018, 12:53
Je kan dan de claim het beste via dit
formulier indienen. Als hij dan toch wordt afgewezen kan je via een reply uitleg geven wat er precies is gebeurd die dag.
Bekijk origineel