beantwoord

Claim 600041509

• 1 juni 2017
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Via de resitutieaanvraag doorverwezen naar forum.ns.nl.

Bij deze mijn bezwaar op jullie reactie.
Ik heb een kaartje gekocht van de NS. De directe intercity schiphol-> nijmegen reed niet wegens wegwerkzaamhedem -> dus uitgeweken via direct intercity via Breda.
Nu krijg ik de afwijziging van mijn restitutieaanvraag omdat het traject niet van NS zou zijn .. ? Kunt u dit aub toelichten en wie was dan wel de trajecteigenaar zodat ik daar dan mijn reis Schiphol-Nijmegen kan terugvragen.

Vertraging was opgeteld meer dan een uur.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 1 juni 2017, 21:24

Welkom op het NS Serviceforum j.reiziger. Je mag tegenwoordig gewoon reageren op de afwijzigingmail. Je kan dus in een reply je ongenoegen uiten en een toelichting geven waarom jij vindt dat de initiële claim terecht was. Er is enige vertraging (...) in de afhandeling van deze mails, maar dit lopen we snel in.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum j.reiziger. Je mag tegenwoordig gewoon reageren op de afwijzigingmail. Je kan dus in een reply je ongenoegen uiten en een toelichting geven waarom jij vindt dat de initiële claim terecht was. Er is enige vertraging (...) in de afhandeling van deze mails, maar dit lopen we snel in.

Reageer