beantwoord

Claim afgewezen

• 13 november 2015
  • 9 reacties
  • 220 Bekeken

L.S.

Onlangs heb ik gezien dat mijn claim (41012521) is afgewezen omdat er "onvoldoende vertraging is geconstateerd". Dit lijkt mij erg onaannemelijk aangezien ik om 09.44 had moeten aankomen, terwijl dit daadwerkelijk een half uur later het geval was (check-in 7:35 Amsterdam Zuid, check-out 10:15 Groningen). Andere reisadviezen hadden mij ook niet eerder in Groningen laten arriveren (en daarbij tijdig op mijn afspraak).

Hoor graag waarop de afwijzing is gebaseerd.

Mvg,
Rutger

--

Beste Sivan,

Dank voor je snelle reactie. Ik kan niet zo snel een reply knop zien, dus doe het even op deze manier. De trein is uiteindelijk pas om 7.55 vertrokken (met 13 min vertraging), waardoor ik mijn aansluiting ook gemist heb in Zwolle. De trein zou oorspronkelijk dus moeten vertrekken om 07.42. Excuses als ik dit verkeerd heb ingevuld.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 16 november 2015, 09:46

Ik heb de gegevens aangepast, en de claim is nu automatisch alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

9 reacties

Beste Rutger, en welkom op het Serviceforum.

Je claimt voor Amsterdam Zuid-Groningen, reistijd 07.55. De reisplanner geeft deze tijd niet. Ben jij van Amsterdam Zuid naar Utrecht gegaan met de trein van 07.54 (die 1 minuut vertraging had)?
Rutger, je bent steeds je eigen bericht aan het markeren als 'beste antwoord'. Ik denk dat je wil reageren op mijn bericht? Je kunt het beste onderaan het topic een reactie typen, dan komt het goed!
Badge +3
Ik kan niet zo snel een reply knop zien
Dan moet u waarschijnlijk uw account nog activeren met de link in de mail die u bij registratie hebt ontvangen.
Ik kan niet zo snel een reply knop zien
Dan moet u waarschijnlijk uw account nog activeren met de link in de mail die u bij registratie hebt ontvangen.

Haha thanks, dit was het inderdaad!
Rutger, je bent steeds je eigen bericht aan het markeren als 'beste antwoord'. Ik denk dat je wil reageren op mijn bericht? Je kunt het beste onderaan het topic een reactie typen, dan komt het goed!

Het werkt nu inderdaad, had niet door dat mijn account nog geactiveerd moest worden. Was onderstaande nog doorgekomen?

De trein is uiteindelijk pas om 7.55 vertrokken (met 13 min vertraging), waardoor ik mijn aansluiting ook gemist heb in Zwolle. De trein zou oorspronkelijk dus moeten vertrekken om 07.42. Excuses als ik dit verkeerd heb ingevuld.
Rutger, ik zal maandag je claim aanpassen, dan wordt hij opnieuw beoordeeld.
Ik heb de gegevens aangepast, en de claim is nu automatisch alsnog goedgekeurd.
Bedankt voor alle hulp Sivan!
Geen dank, Rutger!

Reageer