beantwoord

Claim afgewezen (41083007)

• 2 februari 2016
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Goedemorgen,

Mijn ingediende claim voor geld terug bij vertraging (nummer 41083007) werd onlangs afgewezen. In totaal deed ik een uur en drie kwartier over mijn reis naar Amsterdam, die normaal gesproken minder dan een uur duurt. Ik heb ter referentie een screenshot van de in- en uitcheck bijgevoegd. Ik vraag me af hoe de afwijzing gemotiveerd is aangezien de vertraging wel meer dan 30 minuten is.

Ik kan me in ieder geval nog herinneren dat de trein in Heemstede-Aerdenhout ruim 20 minuten stilstond en vervolgens in Haarlem opgeheven werd omdat de opgelopen vertraging te groot geworden was.

Alvast dank en met vriendelijke groet,
Vian Paashuis
icon

Beste antwoord door Sivan NS 2 februari 2016, 10:07

Goedemorgen VP90, en welkom.

Vervelend dat je te maken hebt gehad met vertraging.

Volgens onze gegevens is jouw trein met 10 minuten vertraging vertrokken vanaf Delft. De trein zou Amsterdam inderdaad niet hebben bereikt.

Het systeem heeft geconstateerd dat je om 14:32 op Haarlem was, vanwaar je de trein van 14.36 naar Amsterdam kon nemen.

Volgens mij is die informatie niet helemaal kloppend, dus gelet daarop en jouw reistransacties heb ik de claim alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen VP90, en welkom.

Vervelend dat je te maken hebt gehad met vertraging.

Volgens onze gegevens is jouw trein met 10 minuten vertraging vertrokken vanaf Delft. De trein zou Amsterdam inderdaad niet hebben bereikt.

Het systeem heeft geconstateerd dat je om 14:32 op Haarlem was, vanwaar je de trein van 14.36 naar Amsterdam kon nemen.

Volgens mij is die informatie niet helemaal kloppend, dus gelet daarop en jouw reistransacties heb ik de claim alsnog goedgekeurd.
Ha Sivan,

Dank voor je snelle antwoord en research, en fijn dat je mijn claim alsnog kon goedkeuren :-)

Fijne dag, groet Vian
Geen dank, Vian!

Reageer