beantwoord

Claim afgewezen, ander eindstation

• 7 maart 2016
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Goedemiddag,

Mijn claim is afgewezen, maar dit komt omdat ik geen ander eindstation kon invullen. Mijn reis ging van Delft naar Amsterdam Zuid. Op Schiphol werd mij aangeraden om door te reizen naar Amsterdam Lelylaan en daar vervolgens de metro naar Amsterdam Zuid te pakken. In totaal is mijn reis dus duurder (verder doorreizen + metro) en langer (30 min+) geweest. Kan mijn claim nog aangepast worden? Ik hoor nu al een paar keer dat het bij de klantenservice erg druk is en ik beter later kan terugbellen, dus bij deze op het forum.

Bedankt,

Mark
Claimnummer: 41108693
icon

Beste antwoord door Sivan NS 8 maart 2016, 11:35

Hoi Mark, en welkom op het forum.

Indien je reistransacties niet overeenkomen met je geplande reis, dan kun je je claim het beste indienen via een formulier met begeleidend schrijven, omdat niet de computer maar een medewerker de claim dan beoordeelt, en je kunt aangeven wat de gewenste eindbestemming is.

De reis naar Leiden is als het goed is probleemloos verlopen. Vanaf daar waren er inderdaad problemen vanwege een voorwerp op het spoor. Gelet op je reistransacties zal ik de claim alsnog goedkeuren.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Mark, en welkom op het forum.

Indien je reistransacties niet overeenkomen met je geplande reis, dan kun je je claim het beste indienen via een formulier met begeleidend schrijven, omdat niet de computer maar een medewerker de claim dan beoordeelt, en je kunt aangeven wat de gewenste eindbestemming is.

De reis naar Leiden is als het goed is probleemloos verlopen. Vanaf daar waren er inderdaad problemen vanwege een voorwerp op het spoor. Gelet op je reistransacties zal ik de claim alsnog goedkeuren.

Reageer