beantwoord

Claim afgewezen nr 41094998

• 29 februari 2016
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

8 februari ben ik net als vele anderen gestrand op Amsterdam Zuid naar aanleiding van een storing.
Hierdoor reed de trein niet verder, en moesten wij onze reis anders voortzetten.
Ik heb een claim ingedient maar is afgewezen om het volgende: De claim kon ik niet aanpassen naar mijn wensen omdat ik niet naar Hoofddorp kon reizen, mijn eind bestemming.
Ik moest bij amsterdam zuid uitchecken, en ik kreeg geen andere adviesroute op mijn reisapp. Ik was genoodzaakt om via de Rnet dienst verder te reizen per bus naar Hoofddorp.
De totale vertraging was bijna 1.5 uur. De totale kosten kunt u zien op mijn chipkaart.

Graag hoor ik van u een positieve reactie.

Met vriendelijke groet, Suzanne
icon

Beste antwoord door Sivan NS 29 februari 2016, 13:20

Hoi Suzanne, en welkom op het forum.

Vervelend dat je tijdens jouw reis bent gestrand.

Je claimt voor Weesp - Amsterdam Zuid, vertrek 16.30 uur. Het systeem zal dus ook alleen deze route beoordelen. In jouw geval had je beter via een formulier met begeleidend schrijven kunnen claimen. Niet een computer maar een medewerker beoordeelt de claim dan.

Je claim is echter al toegewezen, omdat je jouw bezwaar blijkbaar al hebt ingediend. Dit is op 25-2 gebeurd.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Suzanne, en welkom op het forum.

Vervelend dat je tijdens jouw reis bent gestrand.

Je claimt voor Weesp - Amsterdam Zuid, vertrek 16.30 uur. Het systeem zal dus ook alleen deze route beoordelen. In jouw geval had je beter via een formulier met begeleidend schrijven kunnen claimen. Niet een computer maar een medewerker beoordeelt de claim dan.

Je claim is echter al toegewezen, omdat je jouw bezwaar blijkbaar al hebt ingediend. Dit is op 25-2 gebeurd.
Bedankt voor je antwoord Sivan!
Vreemd, want ik heb geen contact opgenomen met de klanten service 25 februari en ik heb hier ook geen email over ontvangen.
Ik heb wel 9 februari een email gestuurd naar de klanten service, maar hier nooit een reactie op ontvangen.

Dan is het voor deze claim opgelost.

Fijne dag,

Suzanne
Dan zal het inderdaad een reactie op die e-mail zijn. Het is in ieder geval geregeld. Hopelijk verloopt de volgende reis prettiger!

Reageer