beantwoord

claim geld terug bij vertraging afgewezen op traject Leiden- Amsterdam

• 31 december 2015
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Op een reis van Leiden centraal naar Amsterdam Sloterdijk heb ik vertraging opgelopen. De claim wordt echter geweigerd waarschijnlijk omdat er vanaf Leiden twee routes naar Sloterdijk zijn. Ik heb eerder meegemaakt dat er om die reden een claim werd afgewezen. Toen was een telefoontje met de klantenservice genoeg om het op te lossen en kreeg ik alsnog mijn geld terug.
Ik ben om 16.12 uur vertrokken. Op dat tijdstip is er alleen een intercity via Haarlem. Dus die heb ik genomen. Deze vertrok op tijd en kwam ook op tijd aan op Haarlem. Op het traject Haarlem-Sloterdijk stond echter een kapotte trein waardoor ik een uur op Haarlem heb moeten wachten. Als ik terug was gereisd naar Leiden en via Schiphol naar Sloterdijk was gereisd, zou ik ook een uur vertraging hebben opgelopen. Ik hoop dat een moderator dit leest en het voor mij kan oplossen via het claimnummer: 15996077
icon

Beste antwoord door Sivan NS 31 december 2015, 15:32

Hoi Diana, en welkom op het forum. Vervelend dat jouw reis zo is verlopen.

Ik zie dat de trein niet verder ging dan Haarlem. Het systeem vond toen een volgende trein, maar ik zie dat veel volgende treinen niet of met veel vertraging reden. Om die reden zal ik je claim dan ook alsnog goedkeuren.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Diana, en welkom op het forum. Vervelend dat jouw reis zo is verlopen.

Ik zie dat de trein niet verder ging dan Haarlem. Het systeem vond toen een volgende trein, maar ik zie dat veel volgende treinen niet of met veel vertraging reden. Om die reden zal ik je claim dan ook alsnog goedkeuren.
Bedankt! Op een gegeven moment (na iets minder dan een uur wachten) begonnen treinen wel weer te rijden maar het was steeds onduidelijk vanaf welk spoor. Er werd steeds iets anders omgeroepen. Ik heb op alle sporen in Haarlem gestaan. Andere reizigers waren ook voortdurend van het ene spoor naar het andere aan het rennen....Fijn dat de claim in orde gemaakt wordt. Hartelijk dank voor de snelle reactie!

Reageer