beantwoord

Claim 'geld terug bij vertraging' afgewezen, wel meer dan een half uur vertraging

• 24 mei 2017
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Op 13 april reisde ik van Amsterdam naar Meppel. Dit betekende een overstap in Almere, zoals altijd. De trein Almere-Zwolle-Meppel had vertraging, misschien was het daardoor dat deze trein niet verder reed dan Lelystad, waar ik dus nogmaals moest overstappen. Dat had in theorie ook nog vrij vlot gekund, er ging een minuut na aankomst in Lelystad een trein richting Zwolle, deze reed echter weg net voordat iedereen die deze trein moest halen op het perron aankwam, we zagen hem wegrijden. De volgende trein kwam pas een half uur later. Met de vertraging die de trein Amsterdam-Almere al had kwam deze vertraging op ruim een half uur, vandaar mijn grote verbazing dat mijn claim is afgewezen. Als de trein in Almere een minuutje gewacht had, was iedereen nog redelijk op tijd op de plaats van bestemming gekomen.

Graag zou ik zien dat ik alsnog mijn geld terug krijg. De reeds ingediende claim is bij jullie bekend onder nummer 41455734.

Ik hoor graag van jullie wanneer ik mijn geld terug kan verwachten.
icon

Beste antwoord door Denice NS 24 mei 2017, 12:48

Hi Sigrid77. Welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend dat je claim is afgewezen. Om een herziening van je claim aan te vragen moet ik je verwijzen naar onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief). Je kan ook een bericht sturen via Facebook, Twitter of Live Chat. Via het Serviceforum herzien wij geen Geld Terug bij Vertraging claims meer. Zie ook dit topic.
Bekijk origineel

5 reacties

Hi Sigrid77. Welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend dat je claim is afgewezen. Om een herziening van je claim aan te vragen moet ik je verwijzen naar onze Klantenservice via 030-7515155 (lokaal tarief). Je kan ook een bericht sturen via Facebook, Twitter of Live Chat. Via het Serviceforum herzien wij geen Geld Terug bij Vertraging claims meer. Zie ook dit topic.
Ok, dat heb ik gedaan. Wellicht is het handig als jullie dit ook in de mail zetten die jullie sturen naar aanleiding van de afwijzing? Daar staat toch echt dat ik vragen hierover kan stellen op het NS Serviceforum, of ben ik nu op het verkeerde forum terechtgekomen?
Hoi Sigrid. Goed punt hoor. Ik heb ook gevraagd of we die tekst wat kunnen aanpassen. Het is een standaardtekst, want het klopt dat je op dit forum vragen kunt stellen over alles bij NS. Het daadwerkelijk afhandelen van een claim, dat is dan weer iets voor de andere kanalen.
Ok duidelijk! Ik heb op facebook hetzelfde verhaal geplaatst, hopelijk hoor ik daar snel iets op. In ieder geval dank voor je snelle reactie.
Ik hoop het ook! Succes!

Reageer