beantwoord

Claim geld terug bij vertraging - onjuist bedrag toegewezen

  • 26 November 2015
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil u graag vragen claimnummer 41016780 opnieuw te beoordelen. Op dit nummer is het bedrag dat hoort bij een vertraging van 30 t/m 59 minuten toegewezen. De werkelijke vertraging bedroeg echter ruim 3 uur (betreft de defecte intercity van 's-Hertogenbosch naar Nijmegen, 4 november, vertrektijd 22.44 uur, na "evacuatie" om 02.25 uur aangekomen in Nijmegen). Een week geleden heb ik dit verzoek al via de telefonische klantenservice gedaan. De betreffende medewerker was niet bereid/in staat om dit verzoek in behandeling te nemen. De claim zou uiteindelijk doorgezet worden naar een andere afdeling. Tot op heden helaas nog geen bericht ontvangen vandaar dat ik mijn vraag ook via deze weg stel. Ik ontvang graag uw spoedige reactie. Vriendelijk groeten.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 26 November 2015, 13:54

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi A.N.D., en welkom op het Serviceforum!

Ik heb je claim beoordeeld.

Ik zie dat jouw oorspronkelijke trein inderdaad pas rond half 3 's nachts is aangekomen op Den Bosch. Dan kun je inderdaad beter de kroeg in. Op basis van de informatie die je geeft, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.

Reageer