beantwoord

claim geweigerd

  • 29 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn claim claimnummer 40989948 is geweigerd.
De trein die ik wilde nemen reisdatum 6 oktober, 6.54 uur kwam niet (er werd geen reden gegeven) en ik heb dus de trein een half uur later moeten nemen. Dat betekent dus een half uur vertraging.
icon

Beste antwoord door Annewil NS 29 oktober 2015, 21:30

Hallo HvO, welkom op het NS Forum!

Vervelend dat je claim is afgewezen. Je kunt je claim laten herzien door telefonisch contact op te nemen met NS Klantenservice: 030-7515155 (lokaal tarief). Ook kun je hiervoor een e-mail sturen, chatten of een bericht sturen via Twitter of Facebook..
Als je wil dat dit topic via het forum wordt opgepakt dan kan dat ook. Zou je dat dan in een reactie op dit bericht willen laten weten?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo HvO, welkom op het NS Forum!

Vervelend dat je claim is afgewezen. Je kunt je claim laten herzien door telefonisch contact op te nemen met NS Klantenservice: 030-7515155 (lokaal tarief). Ook kun je hiervoor een e-mail sturen, chatten of een bericht sturen via Twitter of Facebook..
Als je wil dat dit topic via het forum wordt opgepakt dan kan dat ook. Zou je dat dan in een reactie op dit bericht willen laten weten?

Reageer