Claim intercity direct keer op keer afgewezen

• 10 december 2015
  • 11 reacties
  • 318 Bekeken

Hoi,
Voor reizen met de Intercity Direct geldt een aparte regeling en komt u in aanmerking voor een vergoeding bij een vertraging vanaf 15 minuten (http://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vertraging.html). Waarom krijg ik die niet sinds een aantal maanden? Iedere keer worden mijn claims afgewezen minder dan 30 minuten, terwijl ik in het verleden altijd 50% terug kreeg voor meer dan 15 minuten vertraging van intercity direct.

Groetjes,
Mieke
Mieke

11 reacties

Oke dat is dan toevallig, dat ik hem al eerder had ingediend.
Bedankt voor je hulp in ieder geval en ik zie wel wat er met de rest gebeurd.
Ik heb het idee dat er nu serieuzer naar gekeken word.
Ik bedoelde namelijk met keer op keer afgewezen, de claims die ik in het verleden heb gedaan tussen de 15-30 minuten.
Tochjo, dank!!!
Mieke, ik heb je kaartnummer inderdaad verwijderd. Bedankt Pe_pe, voor het melden.

Je noemt een claimnummer, maar je geeft aan dat ze iedere keer worden afgewezen. Begrijp ik goed dat dit niet helemaal juist is, maar dat je de afwijzingen verwacht? Wat betreft claim 50024540, deze is afgewezen omdat deze reis al eerder is gemaakt. Claim 50032665 is namelijk ook ingediend voor exact dezelfde reis.

Verder staan op jouw naam nog 13 claims om behandeld te worden. De oudste daarvan zal deze of volgende week opgepakt worden.
Badge +3
Zoals al eerder in dit topic is opgemerkt moet u claims voor geld terug bij vertraging op reizen met Intercity Direct niet via Mijn NS indienen, maar via dit formulier.
Sivan NS; ik heb zojuist ook een claim ingediend voor de zoveelste technische storing. We stonden stil op Schiphol en de deuren gingen niet meer open. Uiteindelijk zijn er schotten losgeschroefd en kon iedereen uit één deur naar buiten. De vertraging was 20 minuten, maar op de ns-site kun je alleen maar 30 min of meer aanvinken. En dat terwijl de Intercity Direct na 15 minuten 50 procent vergoed. Waarom staat deze keuzemogelijkheid er niet bij?
@Mieke_
Een kaartnummer kunt u beter niet in een openbaar bericht plaatsen. Als Sivan NS die nodig heeft, zal ze vragen die in een privé-bericht te sturen. U kunt uw bijdrage nog tot een uur na plaatsing zelf corrigeren met het potloodje dat in de rechterbovenhoek van uw bericht verschijnt als u er de muis naartoe beweegt.
Claimnummer is 50024540 en ik heb van een aantal andere geen reactie maar ik verwacht afwijzingen dus bij deze ook mijn kaartnummer PRIVÉ. Sorry voor de late reactie, en bedankt voor uw snelle reactie!
Groetjes,
Mieke
Mieke, ik kijk graag met je mee. Mocht je dat willen, dan heb ik wel de claimnummers nodig.
Hoi Mieke, en welkom!

Heb je voor mij de claimnummers?

Ook heb ik je naam ietsje aangepast, zodat de toevoeging 'ns' er niet meer in staat. Dat voorkomt verwarring bij de andere forumleden 🙂.
Maakt u wel gebruik van het speciale formulier voor geld terug bij vertraging met Intercity Direct? Zo niet, dan gaat NS uit van een reis zonder ICd.

Ja,
http://mail.nsinternational.nl/optiext/optiextension.dll?ID=lJOlOlndlSHKk5hEwom2JiUNqedqwuf7cWTOnCJFdtbVsdz7cGY2EHmy9OUJ6VnDnN%2B33Z0%2BOwcZ_YwyUuqorMSyEdK74
Maakt u wel gebruik van het speciale formulier voor geld terug bij vertraging met Intercity Direct? Zo niet, dan gaat NS uit van een reis zonder ICd.

Reageer