beantwoord

Claim lijkt mij ten onrechte geweigerd

• 18 juli 2018
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

mijn claim bij de NS voor Geld terug bij vertraging wordt opnieuw ten onrechte geweigerd, denk ik. Het gaat om een klein bedrag (€2,32 voor studentenreisproduct + €1,55 voor fietsdagkaart), maar men zou de voorwaarden van de regeling gewoon na moeten komen, zoals ik ook de voorwaarden naleef bij het reizen. In Mijn NS kon ik de claim überhaupt niet indienen omdat er meteen bij kwam te staan dat de reis geen vertraging had. Ik heb vervolgens het formulier ingevuld buiten Mijn NS, maar dat is nu ook geweigerd.

Het gaat om de reis van Arnhem Centraal naar Delft, die vrijdag 13 juli plaatsvond. Ik stapte om 22.23 uur op de intercity richting Roosendaal, en wilde overstappen op de intercity naar Den Haag Centraal van 23.53 uur, die dus uitviel (zie https://www.ovtijden.com/avtdag/BD/20180713/).

Dit is gewoon een geldige reis, enige punt is dat ik niet ben overgestapt op Tilburg op de intercity naar Den Haag, zoals staat aangegeven in de reisplanner, maar op Breda.

Ik hoor graag of de claim alsnog toegewezen wordt. Mvg.
icon

Beste antwoord door Steven91 18 juli 2018, 12:19

Ik lees nu in een ander forumbericht dat je contact op moet nemen met de klantenservice. Ik heb gebeld, en op hun aanraden geantwoord op de afwijzing in de mail. Dus dat ga ik afwachten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Ik lees nu in een ander forumbericht dat je contact op moet nemen met de klantenservice. Ik heb gebeld, en op hun aanraden geantwoord op de afwijzing in de mail. Dus dat ga ik afwachten.
Dag is inderdaad de beste oplossing Steven91, als je in bezwaar gaat in een antwoord op de e-mail dan wordt het opnieuw voor je in behandeling genomen.

Reageer