GTBV-claim 40990580. Ritje Hvs-Hno. Reis begon om 22.52 te Hvs in trein 1583. LM die er voorlangs was gegaan is stil komen te staan vanwege gestoorde overwegen. Trein 1685 kwam inmiddels ook binnen, en aangezien het er niet op leek dat wij gingen vertrekken ben ik even naar buiten gelopen om bij te praten met de HC van de 1685. Met opzet opgelet of de 1583 veilig kreeg om terug in te kunnen stappen. Helaas, men vertrok met aanwijzing, en de HC gooide hem in te snel tempo dicht om nog in te kunnen stappen. Met de 1685 in Amf geƫindigd met dus een mislukte overstap op de 583, wat de laatste trein zou zijn geweest die mij op tijd in Zl kan krijgen. Overigens, ook als ik in de 1583 was blijven zitten was deze overstap mislukt.
Vanuit Amf met trein 12585 in Zl gekomen, en dus gestrand. Daar zou een PLP lopen, maar die was kwijt. Na een zoektocht V&S kunnen vinden, welke bezig waren met politieassistentie, dus even op afstand gebleven. Uiteindelijk is er om 24.39 een taxi voor me gebeld, welke mij om 25.09 in Heino afzette. Taxirit is bij Munckhof bekend onder 1510092593.
"Optimale reis" zou zijn 1583-583-900557, aankomst te Hno 24.06. Aankomst om 25.09 is meer dan 60 minuten vertraging, en derhalve zou er dus een vergoeding van de volledige ritprijs moeten zijn. Helaas, claim is toegewezen op 30 minuten.
Uitcheckactie heeft in Zwolle plaatsgevonden, want dat was door het TVV in Heino onmogelijk. Aangezien ik weinig zin heb om een uitgebreide brief te moeten gaan tikken en op de post te doen bij dezen het verzoek om alsnog volledige restitutie toe te kennen. Mocht dat niet mogelijk zijn graag uitgebreid gemotiveerd waarom niet, want dan trek ik een blik logs open.
Kusjes.
Beste antwoord door Sivan NS
Als jij als eindstation Heino had aangegeven, was de claim goed gegaan.
Bekijk origineel