beantwoord

Claim onterecht afgewezen

• 24 november 2015
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Mijn claim met nummer 41022520 is onterecht afgewezen. Mijn reisplanner adviseerde mij vanuit Schiphol de trein naar Utrecht om 21.00 uur. Echter, deze trein had eerst 5 minuten vertraging. Dit werd 10 minuten en uiteindelijk werd deze trein gecanceled. Echter op dat moment was het te laat om mijn reisschema te veranderen en de trein via Den Haag te nemen. Op deze manier heb ik mijn overstap in Utrecht gemist en ben ik dus een half uur later thuis aangekomen. Als er meteen was gecommuniceerd dat de trein niet zou rijden had ik inderdaad een andere route kunnen nemen, echter nu was dit te laat. Ik hoop dus dat jullie de claim willen herzien.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 25 november 2015, 13:29

Als jij die van 21.16 had, dan zou je om 23.06 op Tilburg Reeshof aankomen. Dat is 14 minuten later dan gepland. Ik denk echter dat je de trein van 21.16 naar Utrecht hebt gepakt, en niet naar Den Haag HS. In dat geval ben je om 23.22 aangekomen. Je reistransacties toont dit ook. Hoewel dit volgens het advies van de Reisplanner is, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Stella. Ik zal morgen je claim opnieuw beoordelen, en je mijn bevindingen terugkoppelen via dit topic. Tot dan!
Stella, ik heb je claim bekeken.

Welke trein heb jij uiteindelijk vanaf Schiphol genomen, die van 21.16?
Stella, ik heb je claim bekeken.

Welke trein heb jij uiteindelijk vanaf Schiphol genomen, die van 21.16?

De volgende trein naar Utrecht om 21:16 inderdaad omdat ik de trein naar Den Haag niet meer kon halen.
Als jij die van 21.16 had, dan zou je om 23.06 op Tilburg Reeshof aankomen. Dat is 14 minuten later dan gepland. Ik denk echter dat je de trein van 21.16 naar Utrecht hebt gepakt, en niet naar Den Haag HS. In dat geval ben je om 23.22 aangekomen. Je reistransacties toont dit ook. Hoewel dit volgens het advies van de Reisplanner is, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.

Reageer