beantwoord

Claim onterecht afgewezen

• 3 december 2015
  • 10 reacties
  • 204 Bekeken

Goedemorgen NS,

Ik was erg verbaasd toen ik vanmorgen zag dat mijn claim met nummer 41034831 is afgewezen.
Er kon geen of onvoldoende vertraging kon worden geconstateerd terwijl ik 3,5 u vertraging had (ik zat in de defecte trein tussen Den Bosch en Utrecht).

Zouden jullie hier normaals naar kunnen kijken?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 3 december 2015, 09:59

Hoi Bvanderee. Ik heb je claim bekeken.

Volgens onze gegevens heeft de trein van 07.19 zonder problemen gereden. Ik zie echter dat er rond 8 uur problemen waren tussen Den Bosch en Utrecht. Ik vermoed dat ons systeem niet heeft geconstateerd dat jouw trein de defecte trein was.

Ik heb je claim alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

10 reacties

🙂
Ik zeg: goed bezig!
Ik heb er gisteren voor gezorgd dat alle claims van de 24e, die nog niet zijn afgehandeld, op een uitvallijst komen. Mijn collega heeft al deze claims (gisteren alleen al 200 stuks) handmatig beoordeeld, om te voorkomen dat claims van reizigers die in deze trein zaten, niet afgewezen worden.
Dank Sivan NS! Wat vind je verder van het voorstel van marv87? Ik vind het iig een goede! Misschien even opperen binnen NS?
Rfred, ook jouw claim is goedgekeurd.
Het zou de NS sieren als ze de afgewezen claims van deze dag zelf opnieuw zouden beoordelen, zonder dat iedere reiziger zich hier of via andere kanalen teleurgesteld moet melden.
Beste NS,
Misschien fout aanpassen in jullie systeem? Óók mijn claim is afgewezen, óók in zat in de defecte trein, óók ik heb dus (mijns inziens) recht op vergoeding...
Mijn claimnr. 41035598

Verder opper ik het idee om bij absurd lange vertragingen de hoogte van de vergoeding daarop aan te passen. Deze vertraging van drie uur heeft voor behoorlijke ongemakken gezorgd.
Hoi Sander. Ook jouw claim is alsnog goedgekeurd.
Zelfde hier. Ik ben om 7.09 uur ingecheckt in Tilburg , en om 11.48 uitgecheckt in Amsterdam Bijlmer Arena. Claim: 41034853 is afgewezen omdat er geen vertraging is geconstateerd. ( zat overigens ook in de defecte trein).
Hoi Bvanderee. Ik heb je claim bekeken.

Volgens onze gegevens heeft de trein van 07.19 zonder problemen gereden. Ik zie echter dat er rond 8 uur problemen waren tussen Den Bosch en Utrecht. Ik vermoed dat ons systeem niet heeft geconstateerd dat jouw trein de defecte trein was.

Ik heb je claim alsnog goedgekeurd.

Reageer