beantwoord

Claim onterecht afgewezen!

• 28 September 2021
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Beste Lieneke Bouma en alle NS Klantenservice medewerkers, 

Ik moet wel toegeven dat ik zwaar teleurgesteld ben in de gang van zaken rond mijn afgewezen claim. Onterecht afgewezen, en vervolgens geen mail over hoe het loopt met de afhandeling. Zelfs PostNL met hun pauvre-achtige klanterservice bied een update aan.

Ik ben zelf werkzaam als community manager by startups en scale-ups. Dus begrijp voor het feit dat alle claims in eerste instantie door een systeem gaat is begrijpelijk. Maar het feit dat Donderdag 16 September meer dan 3,5 uur vertraging opliep en niet koos voor een alternatieve oplossing was omdat NS wettelijk niet verplicht is om mijn taxi, uber of andere ov te vergoeden. Het registratienummer van mijn 601281550. Mijn claim is terecht! Als jullie in te toekomst hulp nodig hebt om dit process te eenvoudigen neem maar contact op. Want dit kan men geen klant(vriendelijk)service noemen.

Mvg, 

Ontevreden NS Klant

icon

Beste antwoord door Lorena NS 28 September 2021, 12:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hoi G.M.W. en welkom op de NS Community!
Jammer om te lezen dat je zwaar teleurgesteld bent in de afhandeling van je claim. Dat kan ik zeker begrijpen als je een vertraging van 3,5 uur hebt opgelopen. Een claim wordt bijna altijd direct automatisch door ons systeem afgehandeld. Helaas kan het dan voorkomen dat je claim onterecht wordt afgewezen. Je kan hiervoor reageren op de e-mail die je hebt ontvangen met de afwijzing. Hierin kun je uitleggen dat je een bezwaar hebt en daarbij kun je de situatie toelichten. Wanneer je dit hebt gedaan, zal je claim opnieuw in behandeling worden genomen. Ik hoop dat jouw claim dan alsnog wordt toegekend.

Dankjewel voor je snelle reactie, Lorena.

Ik heb wel reactie gestuurd via de e-mail. Hopelijk wordt alles snel opgelost  

Mvg, 

Reageer