beantwoord

claim onterecht toegewezen op 50%

• 24 November 2015
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Geachte NS,

Ik verzoek u de toewijzing van mijn claim met nummer 41024195 te herzien. Graag ontvang ik de volledige vergoeding ipv 50%. Reden hiervoor is dat ik, zoals ik op mijn claim heb aangegeven, meer dan 60 minuten vertraging heb gehad. De reis ging van Leiden centraal naar Schagen. Wegens uitvallende treinen ben ik - reeds met enorme vertraging - uitgestapt op Heerhugowaard. Daar heb ik een auto kunnen regelen. De reis heeft uiteindelijk drie uur geduurd, terwijl dit normaliter niet langer dan anderhalf uur kan zijn. Het claiminvulformulier biedt niet de ruimte voor extra uitleg, iets wat ik reeds meerdere malen bij jullie heb aangegeven. Vertragingen hebben vaak een reisverloop tot gevolg dat niet als standaard kan worden omschreven. Ik verzoek u dan ook alsnog tot volledige vergoeding over te gaan.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 25 November 2015, 10:02

Bekijk origineel

3 reacties

Beste Jean Paul. Welkom op het forum. Ik zal morgen jouw claim opnieuw beoordelen, en laat je diezelfde dag nog weten waarom de claim is afgewezen.
Hoi Jean Paul. Ik heb je claim bekeken.

Je geeft aan dat je naar Schagen moest, maar je claimt Leiden Centraal - Heerhugowaard. Op dat traject is 34 minuten vertraging gevonden. Als jouw reistransacties niet overeenkomen met de reis die je had willen maken/hebt gemaakt, dan is het noodzakelijk dat er een begeleidend schrijven wordt toegevoegd aan je claim, anders weten wij onmogelijk dat jij naar Schagen moest, of dat jij op eigen vervoer verder bent gereisd. Dit had je kunnen doen door een begeleidend schrijven toe te voegen aan een formulier, of door een brief op te sturen en zo je claim in te dienen.

Heb jij in Schagen gewacht op vervangend vervoer vanuit NS?
Jean Paul, kun jij mij nog helpen met mijn vraag?

Reageer