beantwoord

Claim refund afgewezen

• 30 mei 2017
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Beste,

Vorige week donderdag wilde ik reizen van Rotterdam Centraal naar Hoofddorp. 9292 gaf aan dat de snelste route via schiphol airport is met de intercity direct (25 mei 9:11 op Rotterdam centraal). Ik checkte in en heb ook nog toeslag betaald wat nodig was voor de intercity direct tussen rotterdam centraal en schiphol. Toen de trein aan kwam werd er omgeroepen dat de intercity direct niet meer rijdt en dat we de normale intercity moest pakken. Verder was er geen problemen, maar ik wil wel graag mijn toeslag terug die ik al betaald heb. Ik heb een claim aangevraagd op NS pagina en die werd gewoon afgewezen. Lijkt mij dat als ik de intercity direct niet heb gebruikt en het is niet mijn schuld dat ik hem niet kon gebruiken, dat ik gewoon netjes mijn 2.40 euro terug krijg. Komt het omdat ik het op de verkeerde claim heb geplaats? Hopelijk is het gewoon mogelijk om het terug te krijgen.

Graag hoor ik nog van jullie.

Groetjes,
Gabriella
icon

Beste antwoord door Denice NS 30 mei 2017, 11:07

Hi Gabbagabba. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat je claim is afgewezen. Wanneer je het niet eens bent met de afwijzing kan je een herziening aanvragen door telefonisch contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat. Claims worden niet meer via het Serviceforum herzien (zie dit sticky topic)
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Gabbagabba. Welkom op het Serviceforum!

Vervelend dat je claim is afgewezen. Wanneer je het niet eens bent met de afwijzing kan je een herziening aanvragen door telefonisch contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat. Claims worden niet meer via het Serviceforum herzien (zie dit sticky topic)
Reputatie 7
Even een algemene opmerking: 9292 is geen officiƫle reisplanner voor NS, op het moment dat je een advies opvolgt van een andere app, die niet overeenkomt met die van de NS, geldt dit niet voor GTBV oid.
Snap ik helemaal, maar dat weerhoudt het niet om mijn toeslag terug te krijgen. Het is immers dat de conducteur van de NS die tegen de mensen op het perron toesprak en zei dat de trein niet meer reed door een lekkage en we daardoor met de normale intercity moeten gaan.

Reageer