beantwoord

Claim terug trekken

  • 29 november 2017
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Ik heb vanmorgen een claim ingediend maar heb het verkeerd gedaan. Ik kan nergens vinden hoe ik hem kan terug trekken. En of ik hem dan nog een keer zou kunnen invullen kan ik ook niet vinden.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 29 november 2017, 19:59

Hallo Isolde en welkom op het NS Serviceforum.



Een foutief ingevulde claim kan natuurlijk voorkomen. Wat de beste oplossing hier is, is de reactie op jouw claim afwachten. Mochten er hier aanpassingen nodig zijn, kun je als reactie op de afwijzing een mail sturen met de werkelijke reisgegevens. Dit zorgt ervoor dat de claim nogmaals in behandeling kan worden genomen. Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Isolde en welkom op het NS Serviceforum.

Een foutief ingevulde claim kan natuurlijk voorkomen. Wat de beste oplossing hier is, is de reactie op jouw claim afwachten. Mochten er hier aanpassingen nodig zijn, kun je als reactie op de afwijzing een mail sturen met de werkelijke reisgegevens. Dit zorgt ervoor dat de claim nogmaals in behandeling kan worden genomen. Succes!

Reageer