beantwoord

Claim toegewezen 50% (meost 100% zijn)

  • 5 juli 2017
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Heb claim ingediend voor vertraging tot 29 minuten voor IC direct, maar dit deed ik al tijdens de treinrit. De vertraging liep echter hoger op dan 29 minuten dus heb meteen een nieuwe claim ingediend maar ik kreeg hierop een foutmedling (u heeft reeds een claim ingediend voor deze treinrit). Ik nam aan dat men zou zien dat de vertraging hoger was dan 29 minuten, maar dit was dus niet het geval. Ik heb dus 50% van de ticketkosten teruggekregen (waarvoor dank) maar dat had dus eigenlijk 100% moeten zijn.
Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 5 juli 2017, 13:04

Dag Nicola86, welkom op het forum!

Volgende keer toch maar even wachten tot de hele rit klaar is voor je je claim indient 😉. Je kan gewoon op de toekenningsemail reageren. Als je daar aangeeft wat er gebeurd is, zal je claim nog een keer bekeken worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Dag Nicola86, welkom op het forum!

Volgende keer toch maar even wachten tot de hele rit klaar is voor je je claim indient 😉. Je kan gewoon op de toekenningsemail reageren. Als je daar aangeeft wat er gebeurd is, zal je claim nog een keer bekeken worden.

Reageer