beantwoord

Claim toegewezen, maar overgang naar 1e klas niet meegerekend.

• 9 november 2016
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

Reputatie 2
Goedemiddag,

Zoals de titel al zegt; ik heb op 29 10 2016 een reis gemaakt met 30 minuten vertraging, en daar een claim voor ingediend. Claimnummer 41279626. Deze is toegewezen, maar ik had ook nog een klassenwissel gekocht aan de kaartautomaat voor die dag à 6.- Deze klassenwissel is niet meegenomen in de claim blijkbaar, want volgens de voorwaarden zou ik daar ook de helft van terug moeten krijgen. Waarom is dat niet gebeurd?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 9 november 2016, 15:55

Hoi casparwijnen, welkom op het forum.

Ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dit voor je nakijken en de claim opnieuw voor je indienen. Ook een Toeslag 2 - 1 voor de Keuzedag (gezien het bedrag, ga ik ervan uit dat het om deze Toeslag gaat) komt namelijk in aanmerking voor geld terug. Contact opnemen kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Daarnaast hebben we ook een Livechat (doordeweeks van 08:00 - 21:00, zaterdag van 09:00 - 17:00).
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi casparwijnen, welkom op het forum.

Ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dit voor je nakijken en de claim opnieuw voor je indienen. Ook een Toeslag 2 - 1 voor de Keuzedag (gezien het bedrag, ga ik ervan uit dat het om deze Toeslag gaat) komt namelijk in aanmerking voor geld terug. Contact opnemen kan 24/7 per telefoon (030- 751 51 55), via Twitter en via Facebook. Daarnaast hebben we ook een Livechat (doordeweeks van 08:00 - 21:00, zaterdag van 09:00 - 17:00).
Reputatie 2
Goedendag,

Ik heb meteen met de klantenservice gebeld na het bericht van LauraR, 20 dagen geleden.
De betreffende mevrouw kwam een beetje afwezig op mij over en zei dat ze zou zorgen dat er opnieuw na mijn claim zou worden gekeken. Ze zei dat het in ''Mijn NS'' zichtbaar zou zijn dat de claim weer ''In behandeling'' was als status na het telefoontje.
Het is nu 20 dagen verder en de claim is volgens de online gegevens bij Mijn NS helemaal nog nooit in behandeling geweest. Ik heb het sterke vermoeden dat er niets gebeurt en ook niets gebeurd is na mijn gesprek met de klantenservice.
Zou ik voor je moeten nakijken. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen met alle gegevens.
Er is inmiddels een aanvullende restitutie á 3.00 EU toegekend

Reageer