beantwoord

Claim van 24-12-2017 is nog steeds niet goedgekeurd

• 23 januari 2018
  • 7 reacties
  • 194 Bekeken

Reputatie 4
Op 24-12-2017 heb ik een claim ingediend die nog steeds niet is goedgekeurd. Het betrof een reis met een e-ticket. Het vreemde is dat ik afgelopen zondag 21-1 een claim heb ingediend die vandaag 23-1 is goedgekeurd. Deze claim liep via mijn ov chipkaart.

Ik vind het vreemd dat een andere claim binnen 2 dagen kan worden opgelost en de andere die ik ook digitaal heb geclaimd nog niks mee gebeurt is.
icon

Beste antwoord door Arnold NS 23 januari 2018, 12:47

Hallo johnnyvtz1990,

Ik ben het met je eens dat dit merkwaardig lijkt. Gaat het om een claim die je ingediend hebt, afgekeurd is en je vervolgens bezwaar op hebt gemaakt door te reageren op de e-mail? Deze claims worden handmatig afgehandeld en hier is nog steeds een achterstand op. Het zou ook kunnen dat de informatie bijvoorbeeld onvolledig is of de claim anderzijds is blijven haken. Je zou eventueel een claimnummer kunnen sturen (je persoonlijke gegevens heb ik al van een klacht eerder). Je zou ook even contact met de klantenservice kunnen opnemen. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Dan zoeken zij het even uit voor je.
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo johnnyvtz1990,

Ik ben het met je eens dat dit merkwaardig lijkt. Gaat het om een claim die je ingediend hebt, afgekeurd is en je vervolgens bezwaar op hebt gemaakt door te reageren op de e-mail? Deze claims worden handmatig afgehandeld en hier is nog steeds een achterstand op. Het zou ook kunnen dat de informatie bijvoorbeeld onvolledig is of de claim anderzijds is blijven haken. Je zou eventueel een claimnummer kunnen sturen (je persoonlijke gegevens heb ik al van een klacht eerder). Je zou ook even contact met de klantenservice kunnen opnemen. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Dan zoeken zij het even uit voor je.
Reputatie 4
Hallo johnnyvtz1990,

Nee het gaat om een claim die nog goedgekeurd moet worden en die nog altijd in behandeling is. Ik heb er geen bezwaar opgemaakt.
Hmm, in dat geval wil ik je aanraden even contact met ons op te nemen via één van onze Social Media kanalen (mocht je dat nog niet gedaan hebben intussen). Dan kunnen mijn collega's het voor je uitzoeken!
Reputatie 4
Hallo johnnyvtz1990,

Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Dan zoeken zij het even uit voor je.

Ik heb het via Facebook gedaan maar zijn konden niks betekenen voor mij zoals gewoonlijk. Klantenservice noem ik geen klantenservice.
Reputatie 4
Hmm, in dat geval wil ik je aanraden even contact met ons op te nemen via één van onze Social Media kanalen (mocht je dat nog niet gedaan hebben intussen). Dan kunnen mijn collega's het voor je uitzoeken!

Collega Maaike kon op facebook niks voor mij betekenen.
Reputatie 4
Het probleem heeft zich 6-02 opgelost. Jammer dat het zolang heeft moeten duren.
Inderdaad vervelend dat er veel tijd voor nodig is geweest, maar fijn dat het nu is opgelost.

Reageer