Ik vind het vreemd dat een andere claim binnen 2 dagen kan worden opgelost en de andere die ik ook digitaal heb geclaimd nog niks mee gebeurt is.
Beste antwoord door Arnold NS
Hallo johnnyvtz1990,
Ik ben het met je eens dat dit merkwaardig lijkt. Gaat het om een claim die je ingediend hebt, afgekeurd is en je vervolgens bezwaar op hebt gemaakt door te reageren op de e-mail? Deze claims worden handmatig afgehandeld en hier is nog steeds een achterstand op. Het zou ook kunnen dat de informatie bijvoorbeeld onvolledig is of de claim anderzijds is blijven haken. Je zou eventueel een claimnummer kunnen sturen (je persoonlijke gegevens heb ik al van een klacht eerder). Je zou ook even contact met de klantenservice kunnen opnemen. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Dan zoeken zij het even uit voor je.
Bekijk origineel
Ik ben het met je eens dat dit merkwaardig lijkt. Gaat het om een claim die je ingediend hebt, afgekeurd is en je vervolgens bezwaar op hebt gemaakt door te reageren op de e-mail? Deze claims worden handmatig afgehandeld en hier is nog steeds een achterstand op. Het zou ook kunnen dat de informatie bijvoorbeeld onvolledig is of de claim anderzijds is blijven haken. Je zou eventueel een claimnummer kunnen sturen (je persoonlijke gegevens heb ik al van een klacht eerder). Je zou ook even contact met de klantenservice kunnen opnemen. Dit gaat het snelst per telefoon (030-7515155), chat, Twitter (@NS_online) of facebook. Vergeet daarbij niet je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer en OV-chipkaartnummer mee te sturen voor alle volledigheid. Dan zoeken zij het even uit voor je.