beantwoord

Claim vertraging afgewezen

• 29 December 2015
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Hoe kom ik te weten waarom een vertragingsclaim is afgewezen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 31 December 2015, 15:04

Norbert, ik heb je claim bekeken.

Je claimt als vertrektijd 05.49. Om die tijd gaat er een trein richting Amsterdam CS. Deze optie wordt vanuit de optimale reisroute in de reisplanner niet genoemd. Ons systeem heeft op basis van jouw claim de trein van 06.08 gevonden en daarom jouw claim afgewezen (onvoldoende vertraging).

Jij hebt denk ik anders gereisd, namelijk met de trein van 05.49 naar Amsterdam CS, waar je volgens dienstregeling om 06.01 bent aangekomen. Hier had je om 06.04 of 06.34 de trein naar Beverwijk kunnen pakken.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Norbert. Als je je claimnummer noemt, kan ik het voor je uitzoeken.
41061594
Kun je doen, wij moeten informatie verstrekken, NS hoeft dat niet te doen....
Wijzen af zonder redenen en die redenen vertellen ze nooit!!!!
Norbert, ik heb je claim bekeken.

Je claimt als vertrektijd 05.49. Om die tijd gaat er een trein richting Amsterdam CS. Deze optie wordt vanuit de optimale reisroute in de reisplanner niet genoemd. Ons systeem heeft op basis van jouw claim de trein van 06.08 gevonden en daarom jouw claim afgewezen (onvoldoende vertraging).

Jij hebt denk ik anders gereisd, namelijk met de trein van 05.49 naar Amsterdam CS, waar je volgens dienstregeling om 06.01 bent aangekomen. Hier had je om 06.04 of 06.34 de trein naar Beverwijk kunnen pakken.
Norbert, zou je mij nog wat meer informatie willen geven?

Edit 06-01-2016: ik heb nog geen reactie gehad. Om die reden zal ik mijn vorige bericht iets aanpassen en markeren als antwoord.

Reageer