beantwoord

claimnummer 41052595

• 22 december 2015
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Op 8 december heb ik de terugreis met de trein gemaakt van Deventer naar Ede-Wageningen.
Normaal gesproken neem ik altijd de trein van 17.14 in Deventer waarmee ik om 18.11 aankom in Ede-Wageningen.

Dinsdagmiddag om 8 december was er echter iets gebeurt op het spoor (een aanrijding met een auto) ergens tussen Arhnem en Ede. Ik zat namelijk al in de trein naar Ede, maar deze moest weer terug naar Arhnem omdat hij niet verder kon, 40 minuten later kon uiteindelijk de eerste sprinter weer vertrekken naar Ede. Hierdoor kwam ik om 18.55 aan in Ede (44 min later dan de planning).

Kunt u mij vertellen waarom dit verzoek voor geld terug bij vertraging is afgewezen? Naar mijn weten waren er namelijk geen andere mogelijkheden om naar Ede te reizen.

Alvast bedankt,

groetjes Dinja
icon

Beste antwoord door Sivan NS 22 december 2015, 10:25

Goedemorgen Dinja, en welkom op het forum!

Je claimt voor Deventer - Ede Wageningen, met vertrektijd 18.14. Je checkt om 17.11 al in op Deventer, en checkt om 18.55 uit op Ede-Wageningen. Volgens de Reisplanner zou de geplande aankomsttijd 19.11 zijn. Ik denk dus dat jouw claim niet helemaal goed is ingevuld. Ik heb van je claim nu 17.14 gemaakt. De claim is nu automatisch goedgekeurd.

Let erop dat je jouw claim goed invult.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Dinja, en welkom op het forum!

Je claimt voor Deventer - Ede Wageningen, met vertrektijd 18.14. Je checkt om 17.11 al in op Deventer, en checkt om 18.55 uit op Ede-Wageningen. Volgens de Reisplanner zou de geplande aankomsttijd 19.11 zijn. Ik denk dus dat jouw claim niet helemaal goed is ingevuld. Ik heb van je claim nu 17.14 gemaakt. De claim is nu automatisch goedgekeurd.

Let erop dat je jouw claim goed invult.
goedemorgen,

dat is mijn fout inderdaad, excuses, ik zal de volgende keer de claim correct invullen. Bedankt voor het veranderen!
Geen punt, kan gebeuren 🙂

Reageer