beantwoord

claimnummer 41060161

• 31 december 2015
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Ik heb een claim 'geld terug bij vertraging' afgewezen gekregen. Bij het bekijken van mijn claim kwam ik erachter dat ik een onjuiste vertrektijd had ingevoerd: een trein eerder dan die ik heb gehad. Terechte afwijzing dus, aangezien die trein vast geen vertraging had. Echter, ik had een latere trein dan ik in mijn claim had ingediend. Kan ik dat nog aanpassen? Overigens heb ik ook pas ingecheckt vlak voor ik de trein in ben gestapt en kon mijn geclaimde tijd ook helemaal niet. Mijn excuses voor deze onzorgvuldigheid!
icon

Beste antwoord door Sivan NS 4 januari 2016, 14:01

Hoi Joep! Ik heb je claim even bekeken.

Je claimt voor Maastricht Randwyck - Sittard met vertrek 13.02. Deze trein zou om 13.27 aankomen. Jij bent om 13.26 ingecheckt en om 14.41 uitgecheckt. Je zegt dat je een trein later had, maar ook die had je niet kunnen hebben (13.10). Ik neem aan dat je de trein van 13.32 hebt genomen, klopt dat? Je claim heb ik aangepast. De claim is nu toegewezen.
Bekijk origineel

6 reacties

Geen dank 🙂.
Dag Sivan,
Dank voor je reactie! De eerstvolgende was inderdaad nog een andere trein (van een andere maatschappij), maar ik had inderdaad die van 13.32u. Dank voor de afhandeling!
Hoi Joep! Ik heb je claim even bekeken.

Je claimt voor Maastricht Randwyck - Sittard met vertrek 13.02. Deze trein zou om 13.27 aankomen. Jij bent om 13.26 ingecheckt en om 14.41 uitgecheckt. Je zegt dat je een trein later had, maar ook die had je niet kunnen hebben (13.10). Ik neem aan dat je de trein van 13.32 hebt genomen, klopt dat? Je claim heb ik aangepast. De claim is nu toegewezen.
Prima, bedankt Klaas-Jan!
Excuses. Het claimnummer staat in de topictitel zie ik nu. Je claim zal dus via dit forum op z'n vroegst maandag in behandeling worden genomen.
Welkom op het NS Serviceforum Joep. Kun je het claimnummer geven? Dan gaan we maandag naar je claim kijken. Vind je dat te lang duren, bel dan onze KlanteNService op telefoonnummer 030 751 51 55 (24/7).

Reageer