beantwoord

claimnummer 41064617

• 9 januari 2016
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Beste,

Afgelopen 12-12-15 ben ik van Delft naar Tiel Passewaay gereist. De sprinter van Utrecht CS naar Tiel Passewaay reed echter niet meer wegens een aanrijding met persoon. Daarbij was ongeveer twee uur vertraging voorspeld. Uiteindelijk ben ik daarom een uur later met een kennis meegereden. Wegens de ruime vertraging die ik heb opgelopen zou ik deze claim graag herzien hebben.

Mijn geplande route was als volgt:
10:40-10:53 Delft - R'dam
11:05-11:43 R'dam - Utrecht
11:55-12:31 Utrecht - Tiel Passewaay

Alvast bedankt,
Groeten,
Chris
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 januari 2016, 13:06

Hoi Chris. Ik heb ook deze claim beoordeeld.

Je claimt voor Delft - Utrecht CS, vertrek 11.55. De optimale reisroute is dan de trein van 12.00 met een aankomst van 13.01. Op basis van die reis is je claim afgewezen.

Je geeft nu aan dat je naar Tiel Passewaay moest. Omdat ik dit kan opmaken uit je reistransacties en er inderdaad sprake was van een storing door aan aanrijding op dit traject, heb ik je claim aangepast en goedgekeurd.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Chris. Ik heb ook deze claim beoordeeld.

Je claimt voor Delft - Utrecht CS, vertrek 11.55. De optimale reisroute is dan de trein van 12.00 met een aankomst van 13.01. Op basis van die reis is je claim afgewezen.

Je geeft nu aan dat je naar Tiel Passewaay moest. Omdat ik dit kan opmaken uit je reistransacties en er inderdaad sprake was van een storing door aan aanrijding op dit traject, heb ik je claim aangepast en goedgekeurd.

Reageer