beantwoord

claimnummer 41081678

• 4 februari 2016
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Mijn claim met claimnummer 41081678 is afgewezen. Op 12 januari ben ik met de sprinter van 08.03 van Amsterdam Muiderpoort naar Duivendrecht gegaan om daar over te stappen op de intercity naar Den Haag CS. Die reed niet, ivm een aanrijding met een persoon. Er reden op dat moment helemaal geen treinen richting Den Haag Centraal. Ik ben daarop via Amsterdam CS en Haarlem gereisd. Uiteindelijk kwam ik aan om 0950 uur. Een reistijd van 50 minuten extra dus, om van Amsterdam MP naar Den Haag CS te komen, maar toch wordt mijn claim afgewezen. "Op basis van de door u opgegeven reisgegevens hebben wij geen of onvoldoende vertraging geconstateerd", staat er in de mail. Volgens mij klopt dit niet en heb ik wel degelijk recht op geld terug bij vertraging.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 4 februari 2016, 13:53

Hoi Stephan, en welkom!

Vervelend dat jouw reis zo is verlopen. Ik heb je claim even bekeken.

Vanwege de aanrijding met een persoon was het verkeer richting Den Haag CS inderdaad ontregeld die dag. De trein van 08.20 zou wel hebben gereden, en om 09.19 zijn aangekomen op Den Haag CS.

Ik ga er vanuit dat jij het advies hebt gehad om om te reizen? Gelet op je reistransacties zal ik je claim alsnog goedkeuren.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Stephan, en welkom!

Vervelend dat jouw reis zo is verlopen. Ik heb je claim even bekeken.

Vanwege de aanrijding met een persoon was het verkeer richting Den Haag CS inderdaad ontregeld die dag. De trein van 08.20 zou wel hebben gereden, en om 09.19 zijn aangekomen op Den Haag CS.

Ik ga er vanuit dat jij het advies hebt gehad om om te reizen? Gelet op je reistransacties zal ik je claim alsnog goedkeuren.
Dag Sivan,

Dank voor je reactie. Ik heb inderdaad het advies gekregen om te reizen (dat werd zelf omgeroepen over de installatie). Als ik geweten had dat de 08.20 uur zou rijden was ik uiteraard daarmee gegaan.

Dank voor het alsnog goedkeuren van mijn claim!

Stephan

Reageer