beantwoord

Claims

  • 20 november 2015
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Beste NS, ik heb een aantal claims ingediend bij jullie (of wel door vertraging of uitgevallen treinen, ik reis dagelijks met de IC direct). De oudste is van 08OCT. Normaal heb ik binnen 3/4weken wel bericht van jullie. Maar tot op heden heb ik nog geen bericht mogen ontvangen van mijn claims in Oktober. In mijn NS staan ze wel "in behandeling". Ik vroeg mij af of jullie mijn claims wel hebben ontvangen? Of ander reden waarom het langer duurt dan normaal kan natuurlijk ook. :)
alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 23 november 2015, 09:46

Hoi Patricia. Ik heb even naar jouw claims gekeken. Deze zijn ontvangen, en in behandeling om verwerkt te worden.
Bekijk origineel

6 reacties

Heb je al wel een claimnummer (/claimnummers)? Dan kijken we het voor je na. Zo niet, dan graag via een privébericht even NAW-gegevens.
jazeker ...

50023535 / 08OCT15 *Locomotief moest worden gereset, checkin 08.14hrs/checkout 09.11hrs
50024980 / 19OCT15 *vertraging, checkin 08.07hrs/checkout 08.55hrs
50024979/ 20OCT15* vertraging, checkin 08.06hrs/checkout 08.55hrs
50026976 / 03NOV15*IC direct uitgevallen met de normale gereisd , checkin 08.17hrs/checkout 09.18hrs
50026978 / 02NOV 15* vertraging , checkin 08.13hrs / checkout 09.09hrs

Ik heb deze week ook 1 claim ingediend, maar deze staat nog niet tussen mijn claims. Dus dat wacht ik nog wel even af. DIt zijn de oudste iig.

Ik reis standaard met de IC direct, tenzij het natuurlijk niet kan. Ik heb een jaarabonnement
Hoi Patricia. Ik heb even naar jouw claims gekeken. Deze zijn ontvangen, en in behandeling om verwerkt te worden.
Okee, dank je wel!
ik hou het in de gaten 🙂
Vooralsnog heb ik op geen van de genoemde claims antwoord mogen ontvangen.
Ben benieuwd.
Hoi Patricia. Ik stuur je even een privébericht.

Reageer