beantwoord

Claims afgewezen

  • 18 november 2015
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

Op zowel di 10 als wo 11 november jl had de intercity Eindhoven - Den Haag vertraging, wanneer niet trouwens 😉 maar dat geheel terzijde.
Di 10 nov Vertrektijd 07.01 uur aankomsttijd Tilburg 7.56 uur, redelijk te laat lijkt mij zo.
Wo 11 nov vertrektijd 07.01 uur aankomsttijd Tilburg 8.08 uur, nog later.
En nu wijzen jullie beide claims af? Op basis waarvan als ik mag vragen?

Het gaat om claims 41019866 en 41019865, kunnen jullie hier naar kijken alsjeblieft?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 19 november 2015, 14:02

Hoi Niek, en welkom op het forum!

Claim 41019866: je geeft als vertrektijd 07.02 op. Het systeem zoekt dan vanaf 07.02 naar de eerstvolgende trein, en daarom is jouw trein niet gevonden. Ik heb dit nu voor je aangepast. Het systeem vindt nu 12 minuten vertraging: de trein van 07.01 zou niet hebben gereden, en als alternatief is toen de trein van 07.04 gevonden (die om 07.05 is vertrokken).

Claim 41019865: je geeft als vertrektijd 07.02 op. Het systeem zoekt dan vanaf 07.02 naar de eerstvolgende trein, en daarom is jouw trein niet gevonden. Ik heb ook deze claim nu voor je aangepast. Ook deze claim is desondanks afgewezen: deze trein heeft niet gereden, en ook hier werd de trein van 07.04 gevonden.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Niek, en welkom op het forum!

Claim 41019866: je geeft als vertrektijd 07.02 op. Het systeem zoekt dan vanaf 07.02 naar de eerstvolgende trein, en daarom is jouw trein niet gevonden. Ik heb dit nu voor je aangepast. Het systeem vindt nu 12 minuten vertraging: de trein van 07.01 zou niet hebben gereden, en als alternatief is toen de trein van 07.04 gevonden (die om 07.05 is vertrokken).

Claim 41019865: je geeft als vertrektijd 07.02 op. Het systeem zoekt dan vanaf 07.02 naar de eerstvolgende trein, en daarom is jouw trein niet gevonden. Ik heb ook deze claim nu voor je aangepast. Ook deze claim is desondanks afgewezen: deze trein heeft niet gereden, en ook hier werd de trein van 07.04 gevonden.
Hoi Niek, en welkom op het forum!

Claim 41019866: je geeft als vertrektijd 07.02 op. Het systeem zoekt dan vanaf 07.02 naar de eerstvolgende trein, en daarom is jouw trein niet gevonden. Ik heb dit nu voor je aangepast. Het systeem vindt nu 12 minuten vertraging: de trein van 07.01 zou niet hebben gereden, en als alternatief is toen de trein van 07.04 gevonden (die om 07.05 is vertrokken).

Claim 41019865: je geeft als vertrektijd 07.02 op. Het systeem zoekt dan vanaf 07.02 naar de eerstvolgende trein, en daarom is jouw trein niet gevonden. Ik heb ook deze claim nu voor je aangepast. Ook deze claim is desondanks afgewezen: deze trein heeft niet gereden, en ook hier werd de trein van 07.04 gevonden.


Sivan, dankjewel en bedankt voor je bericht.

Het klopt helemaal wat je zegt, maar wat ik was vergeten erbij te vermelden was dat ik keurig om 07.01 uur in die trein zat beide dagen en allebei de dagen na 10 min weer uit kon stappen wegens éénmaal een defecte trein en de andere maal koppelingsproblemen.

U begrijpt dat de trein van 07.04 uur daardoor al weg was.
Hoe zit dat nu in dit geval dan? Want mijn inziens heb ik wel degelijk rechts op compensatie lijkt mij.
Hoi Niek. Ik neem aan dat die trein niet is vertrokken, en je dus bent uitgestapt in Eindhoven, rond 07.11? Dan zou je inderdaad de trein van 07.31 als eerstvolgende trein hebben, waarmee je om 07.53 aankomt, in plaats van de geplande 07.25. Had je deze trein?
Hoi Niek. Ik neem aan dat die trein niet is vertrokken, en je dus bent uitgestapt in Eindhoven, rond 07.11? Dan zou je inderdaad de trein van 07.31 als eerstvolgende trein hebben, waarmee je om 07.53 aankomt, in plaats van de geplande 07.25. Had je deze trein?

Hi Sivan,

Ja, dat klopt, beide dagen moesten wij in Eindhoven weer uitstappen en reed de trein vervolgens niet meer verder, ik heb toen de trein van 07.31 uur moeten pakken idd.
Officieel gezien had je maar 28 minuten vertraging, maar dankzij de marge die wij hanteren kan ik je claims alsnog goedkeuren voor je.
Officieel gezien had je maar 28 minuten vertraging, maar dankzij de marge die wij hanteren kan ik je claims alsnog goedkeuren voor je.

Dat is heel coulant van jullie, heel erg bedankt iig voor je hulp!
Geen dank, Niek!

Reageer