beantwoord

Claims al maanden oud maar nog steeds geen antwoord (IC Direct)

• 3 november 2015
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Goedenavond,
Probeer het via het forum, want wordt overal een beetje van het kastje naar de muur gestuurd en ben nu wel een beetje klaar met NS op deze manier, ik heb nog claims van juli / augustus open staan die nog steeds niet behandeld zijn, terwijl collega's al antwoord hebben op cliams van september.

graag Spoedig reactie hoe dit kan !
icon

Beste antwoord door Sivan NS 6 november 2015, 09:32

Ik heb je bericht gehad. Ik zie dat wij nog 21 claims 'in aanvraag' hebben staan op jouw naam. Deze moeten dus nog beoordeeld worden. Het goede nieuws is dus dat ze zijn ontvangen, het slechte nieuws is dat je helaas nog even geduld moet hebben. Excuses voor de late afhandeling, Miranda.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Miranda.

Vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad op die claims. Als je mij een priv├ębericht stuurt (klik op mijn naam en 'Stuur bericht') met daarin je naam en adres, dan kijk ik even wat de status is.
Ik heb je bericht gehad. Ik zie dat wij nog 21 claims 'in aanvraag' hebben staan op jouw naam. Deze moeten dus nog beoordeeld worden. Het goede nieuws is dus dat ze zijn ontvangen, het slechte nieuws is dat je helaas nog even geduld moet hebben. Excuses voor de late afhandeling, Miranda.

Reageer