beantwoord

Claims ingediend in augustus 2017 en nog steeds gèèn reacatie van de NS?

  • 29 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Op 24 augustus 2 claims vanwege forse vertragingen op zaterdag 19 augustus 2017 ingediend. Tot op heden nog steeds geen reactie van de NS!
Het betreft een seizoensretour Hillegom - Eijsden.
Op mijn NS Claimoverzicht staat dat beide claims nog steeds in behandeling zijn?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 29 oktober 2017, 16:58

Hallo Cees Boots, welkom op ons Serviceforum.

Vervelend dat je nog geen reactie op je claim hebt ontvangen. Zoals je wellicht in andere topics hebt gelezen hebben we te maken met een flinke achterstand als het gaat om de afhandeling van claims. Hierdoor duurt het langer voordat je claim is afgehandeld. Ik wil je daarom vragen nog even af te wachten.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Cees Boots, welkom op ons Serviceforum.

Vervelend dat je nog geen reactie op je claim hebt ontvangen. Zoals je wellicht in andere topics hebt gelezen hebben we te maken met een flinke achterstand als het gaat om de afhandeling van claims. Hierdoor duurt het langer voordat je claim is afgehandeld. Ik wil je daarom vragen nog even af te wachten.
Reputatie 3
Een incassoburo inschakelen, blijkbaar is NS daar zelf ook erg goed in zoals op dit forum te lezen is.

Reageer