beantwoord

Compensatie storm 18 jan 2018

  • 23 januari 2018
  • 4 reacties
  • 570 Bekeken

Reputatie 3
Ik vraag me af of NS nog met een compensatie gaat komen voor alle reizigers die 18 jan urenlang op een station hebben moeten doorbrengen of op eigen kosten naar alternatief vervoer hebben moeten zoeken.
icon

Beste antwoord door Slidestops 23 januari 2018, 09:44

Die kunnen GTBV aanvragen. Officieel hoeft de NS dat niet eens uit te betalen, omdat het zich kan beroepen op overmacht door extreme weersomstandigheden. Dat wordt niet gedaan, dus die claim kan je indienen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Die kunnen GTBV aanvragen. Officieel hoeft de NS dat niet eens uit te betalen, omdat het zich kan beroepen op overmacht door extreme weersomstandigheden. Dat wordt niet gedaan, dus die claim kan je indienen.
Reputatie 3
Die kunnen GTBV aanvragen. Officieel hoeft de NS dat niet eens uit te betalen, omdat het zich kan beroepen op overmacht door extreme weersomstandigheden. Dat wordt niet gedaan, dus die claim kan je indienen.

Hoe kun je GTBV claimen als je op advies van NS zelf alternatief vervoer hebt geregeld?
Reputatie 4
Die kunnen GTBV aanvragen. Officieel hoeft de NS dat niet eens uit te betalen, omdat het zich kan beroepen op overmacht door extreme weersomstandigheden. Dat wordt niet gedaan, dus die claim kan je indienen.

Hoe kun je GTBV claimen als je op advies van NS zelf alternatief vervoer hebt geregeld?


Je kan invoeren dat je je bestemmingsstation niet hebt kunnen bereiken.
Het indienen van een GTBV claim is inderdaad de optie. Overigens is hiervoor wel een geldig e-ticket of eenmalige ov-chipkaart (ov-chipkaart is uiteraard ook prima) en een reistransactie (check-in en check-out) vereist.

Reageer