beantwoord

Compensatie tijd

  • 25 August 2022
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

Dag allemaal, 

ik had lang geleden (mid-mei) een compensatie bij vertraging via website ingediend. Een ontvangstbevestiging wel gekregen. In het begin was de tijd om een antwoord van NS te krijgen 6 weken, dan 8 weken, daarna 12 weken en uiteindelijk 16 weken. Deze week (de 16de) had ik gebeld en over een uurtje gewacht op de lijn maar geen antwoord. Elke keer dat ik bel, ze vragen alleen maar mijn details en vragen om meer geduld te hebben d.w.z. steeds een langere tijd. 

Wat is er precies aan de hand met de steeds stijgende tijd om een compensatie te krijgen? Wanneer zal ik mijn compensatie krijgen? Er was geen goede situatie met de vertraging toen ik deze aanvraag had ingediend; ik wil graag mijn compensatie zien verschijnen.

 

Groet, Nitish  

icon

Beste antwoord door Tomas NS 25 August 2022, 18:15

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Nitish en welkom bij onze Community.

Ik vind het erg spijtig om te lezen dat je al zo lang wacht op een antwoord. Momenteel is het erg druk bij de afdelingen die de claims beantwoorden, waardoor een reactie helaas in veel gevallen 

Gaat dit om een internationale reis? Voor internationale compensatieverzoeken is men momenteel bezig met claims die zijn ingediend tussen eind maart en begin april. Het spijt me dan enorm, maar ik doe toch een beroep op nog meer van je geduld.

Ook bij binnenlandse compensatieverzoeken is de afhandeltijd erg lang. Ook daar dien ik helaas een beroep te doen op je geduld.

Reputatie 6

Van mij ligt ook heel lang een claim te wachten. En nu komt alles van de stakingsdagen binnen…wordt het wel een soort van op volgorde afgehandeld? 

Ja, maar niet alle claims worden door dezelfde afdeling afgehandeld dus ook niet alle type claims hebben dezelfde wachttijd.

Beste @Tomas NS 

Bedankt voor uw snelle reactie. Ja het gaat om een buitenlandse reis. Ik was heel lang bij de grens naar Duitsland gestrand, en kon mijn bestemming die dag helemaal niet halen. Uw collega's via telefoon hebben wel gezegd dat ik een compensatie moet krijgen. Ik wacht hierop maar volgens u zijn ze bezig nog met begin april. Dus blijkbaar gaat dit nog heel lang duren. Ik hoop om mijn geld zo snel mogelijk te zien. Fijne avond! 

Reageer