beantwoord

Contact over claim

  • 29 August 2017
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Op 26 juni diende ik een claim in (registratie nummer 600078297. Ik neem aan dat u inmiddels wel inhoudelijk kunt reageren.

Uw spoedige reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Heleen
icon

Beste antwoord door Thomas NS 30 August 2017, 11:23

Bekijk origineel

2 reacties

Heeft u de claim ingediend via "MijnNS", https://www.ns.nl/formulieren/geld-terug-bij-vertraging.html of per post?

Gaat het over een claim voor geld terug bij vertraging?

Gaat het over een "normale" binnenlandse rit, internationale reis of reis met Intercity Direct?

Waarschijnlijk is de claim in de computerservers van NS "blijven haken".

Naar alle waarschijnlijkheid zal vandaag op kantooruren een medewerker van NS op uw bericht reageren.

Wilt u eerder geholpen worden? Bel, tweet of facebook met NS.
Reputatie 7
Hallo Heleen567 en welkom op het NS Serviceforum.

Ik heb gekeken naar de status van jouw claim: deze is in goede orde ontvangen en doorgestuurd naar de uiteindelijke beoordelaar. Dit betekent dat jouw restitutieverzoek bekeken zal worden door iemand die persoonlijk alle facetten van jouw verzoek zal doorspitten om te zien of de mogelijkheid tot vergoeding aanwezig is. Dit duurt te lang, dat ben ik met je eens, maar de claim is in behandeling. Het zal helaas toch langer duren dan ook wij aanvankelijk voor ogen hadden, onze excuses daarvoor.

Reageer