De Geld Terug Bij Vertraging afhandeltijd is frustrating

• 20 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Beste ns
Op dit moment zit ik al meer dan 2 weken te wachten op geld terug bij vertraging ik heb een mail gestuurd bijna 1.5 week geleden met een duidelijke uitleg ik heb een mail terug gehad met dat het antwoord niet binnen 5 dagen lukt.
Kom op ns het is toch niet moeilijk op dingen te achterhalen we leven in 2019 dit moet makkelijk voor iedereen zijn maar jullie telefoon teams zijn een drama.

Ik weet echt niet wat ik hiermee moet maar het word wel verveeld dit, e maak het de mensen niet gemakjelijk

Met vriendelijke groet 'M.S. R. Hak

4 reacties

Reputatie 7
Badge
@Rosaminda
Dit is een klant-helpt-klant forum.
Persoonlijk vind ik geduld altijd een mooie zaak ook al kan ik begrijpen dat "zo extreem lang" wachten niet leuk voor je is. Maar realiseer je dat je zeker niet de enige bent voor de klantenservice van NS.
Goed dat NS heeft aangegeven dat een antwoord wat langer kan duren, dus respecteer dat en wacht gewoon geduldig af, je aanvraag is in behandeling, dus er komt zeker een reactie.
Reputatie 7
Badge +3
Als het een eenmalige achterstand is, ok, kan gebeuren. De klanteNService kan echter structureel de stroom klachten en claims niet aan. Dan moet je voor meer personeel zorgen. Of zorgen dat er minder claims en klachten ingediend worden ...
Zeker heb ik geduld maar ik wat ik van ns vind laat ik maar te buiten ik heb al zoveel problemen gehad met ns dus ja alles is frustrated.

Heb zelf in Engeland gewoond ben verpleegkundige ik ben nog nooit te laat gekomen met trein en bus in londen
Hier weer terug ik weet niet meer hoeveel te laat ik hier was zoveel keer nooit geld terug gevraagd maar naar Brussel waar wij de bruilog hebben gemist omdat wij 3 uur later waren ja en nee vind ik niet meer dan redelijk en aantoonbaar dat ik gewoon een ja krijg en geen afwijzing en telefoon team is gewoon knudde en daarna weer een lange mail moeten sturen ja ns jullie laten mensen echt in de kou staan.

Ben blij dat ik mij patiënten niet zo behandel 😅
Badge
Vakantietijd ???? Minder medewerkers beschikbaar ???

Reageer