Nu krijg ik dus vertraging, doordat ik een latere trein neem dan normaal.
Hierdoor loop ik dus vertraging op, maar niet tijdens mijn reis, maar doordat ik mijn reis anders plan.
Hoe declareer ik de opgelopen vertraging in het systeem. Het systeem is zodanig inflexibel dat het uitgaat van inchecktijd en uitcheck tijd.
Ik heb een NS-business-card
Beste antwoord door Sivan NS
Hoi Martijn. Vervelend om te horen dat je tijdens je reizen zo veel last ervaart. Als het goed is biedt NS wel informatie over vervangend vervoer. Wanneer jij een alternatieve route neemt, wordt deze vermoedelijk niet door het systeem herkend en wordt je claim op basis daarvan afgewezen. Als je toch wil claimen, raad ik je aan dit via een formulier met begeleidend schrijven te doen. Het formulier vindt je hier: http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/meer-dan-een-uur-vertraging.html.
Bekijk origineel